۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۲۳۲۷۴
امام جمعه اهر:

 دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است، گفت: تبیین خطرها و تهدیدهای نفوذ فرهنگی برای مردم بایستی بیش از پیش مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با تأکید بر رسالت خطیر این سازمان در مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان، اظهار داشت: دشمنان هیچ‌گاه در مقابل ماهیت اصیل انقلاب اسلامی ایران ساکت نخواهند بود.


وی خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی یکی از مسائلی است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای عملی کردن اهداف شوم خود در همه ابعاد دنبال می‌کنند و رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنان بسیاری درباره تهدیدات و خطرهای پروژه نفوذ فرهنگی فرموده و بر آن تاکید کرده اند.


امام جمعه اهر با تأکید بر این‌که تبیین خطرها و تهدیدهای نفوذ فرهنگی برای مردم بایستی بیش از پیش مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قرار گیرد، تصریح کرد: دشمن از ابزار جدیدی همچون شبکه‌های اجتماعی، اینترنت، ماهواره‌ها و فضای مجازی علیه ملت ایران استفاده می‌کند که نباید از ظرفیت‌های خود غافل باشیم.


حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اینکه ستاد فرهنگی جهت مقابله با تهاجم فرهنگی در شهرستان اهر ایجاد می‌شود، گفت: این ستاد در راستای جلوگیری از تهاجم فرهنگی در قالب پدافند غیرعامل، ستادی در این زمینه با حضور مسؤولان فرهنگی در این شهرستان تشکیل خواهد شد.


امام‌ جمعه شهرستان اهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزنده رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی اهر، گفت: ماهیت خدمت به نظام اسلام با جابجایی افراد، هیچ تغییری نمی‌کند، بلکه افراد با جابجایی از مسؤولیت‌های خود در جایگاه های دیگری انتخاب می‌شوند، البته این تودیع و معارفه‌ها تلنگری به مسؤولان است که ارزش فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند.


وی با بیان این‌که حجت‌الاسلام حسینی در جریان زلزله اهر، ورزقان و هریس از برخی فتنه‌ها و وقایعی که در شرف اتفاق بود، جلوگیری کرد، گفت: رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی اهر برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد، حتی در جریان زلزله سال ۹۱ با حضور در روستاهای زلزله‌زده خدمات مطلوبی از خود بر یادگار گذاشت.


گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات هشت ساله حجت‌الاسلام حسینی رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی اهر با اهداء لوح تقدیر قدردانی و در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی حکم سرپرستی اداره تبلیغات اسلامی اهر را به حجت‌الاسلام محمدعلی حقی امین اهدا کرد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات