۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۴۲۳۹۰۵
معاون حقوقي رييس جمهور در ديدار با نماينده ولي فقيه دركاشان:

قوانين سد راه توسعه اقتصادي كشور باید حذف شوند

معاون حقوقي رييس جمهور گفت: با همكاري مجلس و دولت تلاش خواهيم كرد تا قوانيني كه سد راه توسعه اقتصادي است را از ميان برداريم.
خانم الهام امين زاده معاون حقوقي رييس جمهور خانم الهام امين زاده معاون حقوقي رييس جمهور، در ديدار با آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، الهام امين زاده معاون حقوقي رييس جمهور، صبح امروز در ديدار با آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان با اشاره به نقش خيرين دانشگاه كاشان در توسعه پژوهش و علم در دانشگاه كاشان، گفت: باعث مباهات است كه مردم مومن و خير كاشان در توسعه علم و پژوهش تا اين اندازه فعال هستند و با دانشگاه تعامل و همكاري دارند.  

 

وي با بيان اين كه در كمتر شهرستاني تعامل بين مردم و خيرين با دانشگاه تا اين حد گسترده است، گفت: در دولت يازدهم در تلاش هستيم تا در هريك از استان ها كه حضور خواهيم يافت، اين تعامل را نه تنها با بخش خصوصي و اتاق هاي بازرگاني بلكه با اساتيد حقوق استان نيز برقرار كنيم.

 

امين زاده، با بيان اين كه ظرفيت هاي مختلفي براي آموزش در سطح كشور و در اين منطقه و حتي استان هاي همجوار وجود دارد ياد آور شد: شناسايي اين ظرفيت ها امروز از كاشان آغاز مي شود و در اين رابطه جلساتي را با دانشجويان و اساتيد خواهيم داشت و اگر فرصتي بود با بخش هاي حقوقي و فعالان اقتصادي نيز ديدار خواهيم داشت.  

 

وي افزود: ما دركميته ماده 76 بهبود فضاي كسب و كار، قوانين مزاحم را شناسايي مي كنيم تا قوانين مزاحمي را كه رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان قوانين مزاحم اقتصاد مقاومتي نام برد را شناسايي كنيم.

 

معاون حقوقي رييس جمهور ياد آور شد: با همكاري مجلس و دولت تلاش خواهيم كرد تا قوانيني كه سد راه توسعه اقتصادي است را از ميان برداريم.   

 

وي با اشاره به نقش و جايگاه ويژه ائمه جمعه كشور براي فرهنگ سازي در جامعه جهت احترام به قانون و حقوق يكديگر، گفت: ائمه جمعه به دليل آشنايي با مسائل حقوقي ضمن اين كه مي توانند مردم را نسبت به حقوق خود آشنا كنند مي توانند مردم را نسبت به حقوق يكديگر و پرهيز از دور زدن قوانين كه آسيبي براي كشور محسوب مي شود آشنا كنند.

 

امين زاده در ادامه ناظرين واقعي بر قانون را خود مردم دانست و ياد آور شد: احساس تكريم مردم نسبت به قانون قابل قبول است اما بايد اين احساس تكريم به قانون در مردم بيش از پيش تقويت شود و در اين راه از ائمه جمعه كمك خواسته ايم تا از علم عظيمي كه در اختيار دارند مباحث حقوقي را براي مردم تشريح كنند.

 

شايان ذكر است، الهام امين زاده معاون حقوقي رييس جمهور و خانم دكتر اثني عشران مدير كل امور بانوان استانداري استان اصفهان و هيات همراه امروز براي افتتاح چند پروژه عمراني و ديدار با اساتيد دانشگاه دانشگاه كاشان وارد شهرستان شد./202/1307/ب1

ارسال نظرات