۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۴۲۴۲۱۲

دیدار جمعی از سرمایه گذاران ایرانی با تولیت آستان مقدس علوی

در نشست مشترک تولیت آستان علوی و سرمایه گذاران ایرانی اجرای پروژه های خدماتی و زیر ساختی در نجف اشرف مورد بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام سید نزار حبل المتین به همراه یک هیأت ایرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، هیأتی از سرمایه گذاران و کارشناسان ایرانی طی حضور در نجف اشرف در نشست مشترکی به همراه تولیت آستان مقدس علوی و استاندار نجف امکان همکاری با این دو نهاد را در زمینه اجرای پروژه های خدماتی و زیر ساختی را بررسی کردند.


طی این جلسه که چند ساعت به طول انجامید طرح چندین پروژه خدماتی و زیرساختی که قرار است در شهر نجف اشرف به اجرا گذاشته شود مورد بررسی قرار گرفت.


لؤى الياسرى، استاندار نجف اشرف در این رابطه به خبرنگاران گفت: موضوعات بررسی شده طی جلسه ی امروز بسیار مهم و قابل توجه بود و جهت اجرا و راه اندازی یک کارخانه بازیافت زباله در استان نجف به توافقات اولیه‎ای رسیدیم و آستان علوی بعنوان سرمایه گذار در این پروژه و کارشناسان و مسؤولان شرکتهای ایرانی بعنوان مجری پروژه خواهند بود و هماهنگی های لازم و موافقتهای دولتی از سوی استانداری نجف جهت تسهیل اجرای این پروژه انجام خواهد شد.


پس از این دیدار نیز حجت الاسلام سید نزار حبل المتین به همراه این هیأت ایرانی از بخشی از اقدامات عملیاتی و پروژه‎های عمرانی بازدید کرد.


گروه ایرانی پس از بازدید از طرح‎های عمرانی نظرات و ایدهای خود را برای بهتر فعالیت‎ها خدمت تولیت آستان مقدس علوی و متخصص عراقی ارائه کردند./994/ب903/د

ارسال نظرات