۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۲۴۲۷۴
آيت الله دري نجف آبادي مطرح کرد؛

استكبارستیزی و آزاده زیستن مهم ترین اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی

آيت الله دري نجف آبادي گفت: استكبار ستیزی، توجه به قشر محروم و مستضعف جامعه، انجام كار برای جلب رضایت خداوند وآزاده زیستن مهم ترین اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی بود كه هادیان عقیدتی سیاسی باید برای تشریح و تبیین هر یك از این اهداف عالیه، برنامه ریزی های بلند مدت داشته باشند.
آيت الله دري نجف آبادي 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک شامگاه يكشنبه 12 اردیبهشت ماه در جمع نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مركزی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در محل بیت امام جمعه اراك، بیان کرد: استكبار ستیزی، توجه به قشر محروم و مستضعف جامعه، انجام كار برای جلب رضایت خداوند و آزاده زیستن مهم ترین اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی بود كه هادیان عقیدتی سیاسی باید برای تشریح و تبیین هر یك از این اهداف عالیه، برنامه ریزی های بلند مدت داشته باشند.

 

تحقق اسلام ناب محمدی و آرمان‌های بلند اسلامی

نماينده ولي فقيه در استان مركزي خاطر نشان کرد: نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح باید جوانان را با اندیشه‌ها، افکار و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا کرده و آنان را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کنند.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: هادیان عقیدتی سیاسی باید با ارائه مسائل اعتقادی و احكام شرعی به نیروهای مسلح، به معرفی شرایط كشور در جهان و هجمه های فرهنگی دشمنان و توطئه ها و دسیسه های آنها اهتمام ورزند.

 

آيت الله دري نجف آبادي بیان کرد: امت اسلامی باید بیش از پیش بیدار باشند و با آگاهی کامل حرکت کنند چرا که اگر شناخت کافی داشته باشند در راستای تحقق اسلام ناب محمدی و آرمان‌های بلند اسلامی آن، دستاوردها و نتایج خوبی به‌ دست می‌آورند.

 

شهید مطهری انسانی بزرگ، عالم ،سیاستمدار و آزادی طلب

آيت الله دري نجف آبادي در ادامه با اشاره به اینکه شهید مطهری انسانی بزرگ، عالم، سیاستمدار، آزادمرد و آزادی طلب بود، گفت: شخصیت های بزرگی همچون امام راحل و شهید مطهری برای بشریت بهترین الگو و اسوه محسوب می شوند.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي افزود: شهید مطهری بزرگ مردی است كه در دوران خفقان و فشار برای حاكمیت تفكر اسلامی، سال ها مجاهدت علمی و فرهنگی كرد و نتایج تحقیقات و آثار قلمی وی به عنوان هدایتگر همچنان در محافل دانشگاهی و روشنفكری دینی و اجتماعی زنده و پرمحتوا است.

 

شهدا اصلی ترین سرمایه های ماندگاری انقلاب اسلامی ایران

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به ضرورت مرور تاریخ ایران از دوره صفویه تاکنون، گفت: آنچه که از گذشته تاکنون سبب شکست کشور در برابر بیگانگان شده، نبود یک همکاری سازمان‌ یافته براساس اسلام اصیل است چرا که وحدت حول محور اسلام ناب محمدی همواره منجر به پیروزی و نصرت مسلمانان می‌شود.

 

آيت الله دري نجف آبادي در ادامه افزود: بی‌شک اگر در زمان صفویه سردار کاظمی، سردار خرازی، سردار سلیمانی و دیگر عزیزان را داشتیم صفویه سقوط نمی‌کرد و کشور ایران آن‌ همه امکانات را از دست نمی‌داد و این شهدای بزرگ مهمترین و اصلی ترین سرمایه های ماندگاری انقلاب اسلامی ایران هستند که به برکت خون پاک آنها و راه سرخشان امروز ایران اسلامی با اقتدار و صلابت در دنیا منشا بیداری اسلامی امت اسلام است.

 

شایان ذکر است، 12 تا 17 اردیبهشت ماه با عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است./842/202/ب2

ارسال نظرات