۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۲۴۳۱۵
حجت الاسلام والمسلمین رییسی خبر داد؛

افزایش تعاملات آستان قدس رضوی با حرم حضرت معصومه

تولیت آستان قدس رضوی از افزایش تعاملات این آستان با حرم حضرت معصومه(س) خبرداد و گفت: افزایش تعامل این دو آستان فرآیند نهادینه شدن سبک زندگی اسلام را در کشور و در جهان اسلام و سراسر عالم تسریع خواهد کرد.
حجت الاسلام رییسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه قم یکی از مهم‌ترین مهدهای انقلاب برای نشر جهانی اسلام به سراسر جهان است، گفت: حضور عالمان و خیل عظیم طلاب این شهر را به یکی از مراکز مهم علوم اسلامی در سطح دنیا تبدیل کرده است که همه این‌ها به برکت حضور حضرت معصومه(س) در این شهر است.

 

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه حضرت معصومه از محدود امام زادگانی هستند که سه امام معصوم زیارت ایشان را تعلیم داده و پاداش زیارت ایشان را بهشت عنوان می کنند، گفت: آستان قدس رضوی تعامل خود را با آستان حضرت معصومه(س) نسبت به قبل افزایش خواهد داد و افزایش تعامل این دو آستان فرآیند نهادینه شدن سبک زندگی اسلام را در کشور و در جهان اسلام و سراسر عالم تسریع خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه در سفر به قم از نظرات عالمان و مراجه تقلید برای اداره هر چه بهتر آستان قدس رضوی بهره خواهند گرفت، گفت: تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از اولویت های اصلی در اداره آستان قدس خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رییسی یادآور شد: آستان قدس در زمینه‌های مختلف آماده همکاری با حرم حضرت معصومه(س) است تا اهداف فرهنگی اهل بیت(ع) هر چه سریع‌تر در جهان اسلام و در سطح کشور اجرایی شده و بسترهای ظهور محقق شود.

 

لازم به ذکر است، حجت الاسلام والملسمین رییسی صبح امروز سفر خود را با زیارت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به شهر قم آغاز کرده‌اند و پس از آن دیدارهایی با مراجع تقلید و سایر علما خواهند داشت./۹۶۸/پ202/ی

 

ارسال نظرات