۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۲۴۹۴۱
با معرفی ۱۴ اثر برتر؛

جشنواره بانو مجتهده امین به کار خود پایان داد

جشنواره بین‌المللی پژوهشی « بانو مجتهده امین» عصر امروز با معرفی ۱۴ اثر برتر و ۱۸ اثر شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.
جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشنواره بین‌المللی پژوهشی «بانو مجتهده امین» عصر امروز با معرفی ۱۴ اثر برتر و ۱۸ اثر شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

 

این جشنواره به همت معاونت پژوهشی جامعه الزهرا(س) با هدف تولید محتوا و ارتقای سطح کیفی مقالات پژوهشی ارسالی بانوان خواهر به جشنواره های مختلف برگزار شد و در این جشنواره در کنار تقدیر از پژوهشگران برتر خواهر از پژوهشگران پیشکشوت حوزه های علمیه بان مجتهده معصومه گل گیری، خانم فریده مصطفوی و خانم فریبا علاسوند تقدیر و تشکر شد.

 

همچنین در این جشنواره خانم «توتکو گلریوز» از کشور آلمان مقاله خود را با عنوان «اهمیت فعالیت اجتماعی و سیاسی زن مسلمان در غرب» به زبان انگلیسی ارائه کرد.

 

افزون بر این در این مراسم خانم فریبا علاسوند مقاله خود را با عنوان «تطور واژگانی مفاهیم خانواده در ادبیات مفسران» ارائه کرد و مجید کافی از دیگر پژوهشگرانی بود که به ایراد مقاله پرداخت و سخنرانی این جلسه را آیت‌الله اعرافی، رییس جامعه المصطفی العالمیه بر عهده داشت.

 

همچنین لازم به ذکر است، که جشنواره بین‌المللی پژوهشی«بانو مجتهده امین» از نخستین جشنواره‌ای است که از سوی جامعه الزهرا(س) به صورت بین‌المللی در موضوعات مختلفی علمی و پژوهشی مرتبط با زن و خانواده برگزار شد.

 

نشست‌هایی که در افق چشم انداز این جشنوراه برگزار شد تا حد زیادی توانست بانوان مبلغ را با نیازهای امروزی جامعه زنان و چگونگی انجام پژوهش در این زمینه آشنا کند و توجه به این نکته ضروری است که پژوهشگران بیشتر کشورهای جهان در این جشنواره حضور فعالی داشتند و بیش از ۴۰ درصد از آثار ارسالی به این جشنواره در بخش بین الملل و در موضوعات مرتبط با زن و خانواده و آسیب‌شناسی این عرصه ارائه شده بود./۹۶۸/پ203/ی

ارسال نظرات