۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۲۴۹۷۴

اعلام برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه در شب مبعث

آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شب مبعث حضرت رسول(ص) برای زائران و مجاوران آستان بانوی کریمه(س) بیش از ۳۰ برنامه فرهنگی تدارک دیده است.
مبعث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با شب مبعث رسول خدا(ص) سخنرانی با محوریت شخصیت حضرت رسول(ص) در رواق حضرت خدیجه(س) برای بانوان و در شبستان امام خمینی(ره) برای عموم مردم با حضور حجت الاسلام رفیعی برگزار می شود.

 

همچنین در رواق کودک و نوجوان ویژه برنامه‌های جشن، قصه گویی و شعر خوانی و نمایش عروسکی برای کودکان و نوجوانان در طبقه فوقانی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

افزون بر این هيأت انصار المهدی به عنوان یک هیأت دانش آموزی متشکل از نوجوانان در شب مبعث برای کودکان و نوجوانان پسر در صحن صاحب الزمان و سالن امام خامنه ای برنامه ویژه ای شامل سخنرانی و مولودی خوانی بزگرار خواهد کرد.

 

همچنین در صبح عید مبعث برنامه جشن از ساعت ۹ صبح در رواق حضرت خدیجه(س) برای بانوان و در ساعت ۱۰ برای عموم مردم در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام صادقی واعظ و مداحی مجید دلشاد برگزار خواهد شد.

 

دعای کمیل این هفته نیز با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و نوای سید علی حسینی نژاد برگزار شده و زیارت جامعه کبیره هم در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه توسط حجت الاسلام شهیدی قرائت خواهد شد.

 

دعای ندبه این هفته آستان حضرت معصومه(س) با نوای سید علی حسینی نژاد و سخنرانی حجت الاسلام عباسی خراسانی برگزار می شود.

 

همچنین از سوی واحد مسابقات آستان حضرت معصومه(س) مسابقات کتابخوانی و نقاشی برای گروه‌های مختلف اجرا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، در شب و روز مبعث حضرت رسول(ص) برای زائران خارجی آستان حضرت معصومه(س) در رواق های مختلف آستان برنامه‌های سخنرانی و مداحی با زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی برگزار خواهد شد که در مجموع ۳۰ برنامه فرهنگی در شب و روز میلاد در آستان مقدس قم برای زائران و مجاوران اجرا خواهد شد./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات