۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۲۴۹۸۹
مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز:

افکار شهید مطهری برگرفته از منابع اصیل اسلامی است

مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز با اشاره به این که تعلیم و تعلم از فرامین الهی به پیامبر اکرم(ص) است، گفت: افکار شهید مطهری برگرفته از منابع اصیل اسلامی و پاسخ دهنده شبهات و نیازهای جوانان است.
مطهری

حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شخصیت علمی شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار در زمینه های سخنوری، تألیف و نظریه پردازی سبک خاصی داشتند.

 

مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز با بیان این که شهید مطهری نظریه های ابتکاری به روز داشتند، اظهار داشت: وجه تمایز این شهید بزرگوار با افراد به ظاهر روشنفکر زمان خود در آن است که مبانی این شهید بزرگوار ریشه در مبانی اعتقادی، ارزشی و اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام رجب پور خاطرنشان کرد: شهید مطهری به دلیل افکار نو که نیازهای جامعه به ویژه نسل جوان را برطرف می کند، از افراد فراوان مدعی روشنفکری و صاحب قلم عصر خود پیشی گرفته بودند.

 

وی با بیان این که افکار شهید مطهری برطرف کننده شبهات و پاسخ دهنده نیازهای جوانان است، ابراز داشت: این افکار برگرفته شده از منابع اصیل اسلامی است.

 

این مقام مسؤول در ادامه تصریح کرد: از ویژگی های امت اسلام و سیاست پیامبراکرم(ص) ایجاد جهش علمی در جامعه بشری است و این جامعه باید به حدی از تعقل و تفکر برسد که تمدنی جدید را در برابر دیگر تمدن های موجود جهانی ایجاد کند.

 

مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز، ایجاد تمدن جدید اسلامی را منوط به تعقل و تدبر و تولید فکر و اندیشه و بیان آن دانست و گفت: تعلیم و تعلم دستور کاری برای پیامبر اکرم(ص) و سیاست الهی در انجام رسالت است./9456/303/ب2

ارسال نظرات