۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۴۲۴۹۹۴

حضور شهدای گمنام در کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان

حال و هوای شهر رشت با عطر و بوی شهدا گمنام ۸ سال دفاع مقدس عطرآگین و با قدوم مبارک و پر برکت خانواده معظم شهدا مزین شده است و فضای برگزاری این کنگره با شوری مثال زدنی پذیرای بیش از ۸ هزار میهمان از نقاط مختلف کشور است.
تشییع شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا، آخرین اجلاسیه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان پس از برگزاری سه اجلاسیه فرهنگیان، بانوان و ایثارگران در سه روز متوالی دیروز در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.


این اجلاسیه که اجلاسیه اصلی و پایانی این کنگره است با حضور خانواده شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از سراسر ایران اسلامی و دانشجویان و طلاب خارجی برگزار گردید.


کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با سعی و تلاش ۱۴ ساله عوامل و مسئولان گیلانی با برگزاری آخرین اجلاسیه خود به پایان رسید و برگ زرین دیگری از مردم ولایتمدار و شهید پرور گیلان در تاریخ به یادگار گذاشت.


حال و هوای شهر رشت در ۴ روز متوالی با عطر و بوی شهدا گمنام ۸ سال دفاع مقدس عطرآگین و با قدوم مبارک و پر برکت خانواده معظم شهدا مزین شده است و فضای برگزاری این کنگره با شوری مثال زدنی پذیرای بیش از ۸ هزار میهمان از نقاط مختلف کشور است.


حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید ایران اسلامی و سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی دو میهمان ویژه و عالی‌قدر آخرین اجلاسیه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان هستند./978/د101/ی


منبع: کمیته جستجوی مفقودین

ارسال نظرات