۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۲۵۳۱۳
امام جمعه بروجرد:

سازمان ملی استاندارد مخاطب اصلی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه بروجرد تولید داخلی را ظرفیت عظیمی برای رسیدن به رونق اقتصادی خواند و گفت: برای افزایش تولیدات داخلی و تکیه بر توان داخلی باید کیفیت داخلی محصولات مورد توجه قرار گیرد و در این راستا سازمان ملی استاندارد نقش بسزایی ایفا می کند.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با مدیر كل استاندارد لرستان، که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: امروز اقتصاد اولویت اول کشور قرار دارد.

 

وی با تأکید بر ضرورت تقویت توان داخلی بر افزایش تولید، عنوان داشت: تولید به تنهایی بی نتیجه است و باید کیفیت کالاهای داخلی مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که سازمان ملی استاندارد مخاطب اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: برای استفاده مردم از كالای داخلی باید کالای با کیفیت در داخل كشور تولید شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که استفاده مردم از تولیدات داخلی گامی مؤثر برای رسیدن به رونق اقتصادی است، خاطرنشان کرد: استاندارد به عنوان یک نهاد نظارتی باید در افزایش كیفیت كالاهای داخلی قدم بردارد.

 

امام جمعه بروجرد نظارت بر کیفیت کالاهای تولیدی را امری مهم برای افزایش توان رقابتی با محصولات خارجی عنوان کرد.

 

وی در پایان با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه استفاده از تولیدات داخلی، بیان داشت: در مقابل فرهنگ استاندارد نیز باید بین مردم جامعه حاکم شود.

 

حجت الاسلام ترابی همکاری نهادهای فرهنگی، اجرایی و ائمه جماعات را برای استفاده از ظرفیت ها و ترویج فرهنگ استاندارد ضروری دانست و گفت: این تعامل باید تقویت شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات