۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۵۴۸۷
آیت الله نوری همدانی در دیدار عارف:

جلوی نفوذ دشمن به هر شکل ممکن گرفته شود/ انتظار از مجلس دهم

حضرت آیت الله نوری همدانی خواستار حفظ وحدت مسؤولان و جریان های سیاسی حول محور ولایت فقیه شد و تاکید کرد که باید جلوی نفوذ دشمن را به هر شکل ممکن گرفت.
دیدار محمدرضا عارف با مراجع در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت ‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار محمدرضا عارف نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سخنان مهمی را درباره مسائل مختلف کشور ایراد کرد.

 

وی یکی از امتیازات مهم نظام اسلامی و ولایی را ایجاد زمینه برای خدمت گذاری به مردم در عرصه های مختلف دانست و تاکید کرد: وظیفه مسؤولان این است که برای رفاه مردم، معیشت و اقتصاد آنان گام بردارند، بیکاری را حل کنند و برای آنان ارزانی و فراوانی نعمت ایجاد کنند.

 

این مرجع تقلید در ادامه وحدت کلمه را از جمله مسائلی دانست که اسلام و انقلاب اسلامی به آن اهمیت می دهد و در این زمینه تاکید کرد: وحدت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود؛ آنچه باید محور وحدت باشد ولایت فقیه است.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: همه مسؤولان و جریان های سیاسی باید حول محور ولایت فقیه وحدت داشته باشند.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی ولایت فقیه را عامل و موجب استحکام و بقای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در جای جای فرمایشات حضرت امام(ره) تاکید بر حمایت از ولایت فقیه و لزوم وحدت موج می زند.

 

وی ابراز  داشت: وحدت کلمه حول محور ولایت فقیه موجب جلوگیری از نفوذ دشمن می شود؛ بنابراین این مساله باید مورد توجه همگان باشد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی یادآورشد: همه باید با وحدت به فکر خدمات رسانی به مردم باشیم و از نفوذ دشمن به هر شکل ممکن جلوگیری کنیم.

 

وی با تاکید بر این که باید اصول انقلاب اسلامی را همواره مورد توجه داشته باشیم، وظیفه مسؤولان را در درجه نخست، زنده نگه داشتن فرهنگ و اصول انقلاب دانست و استکبار ستیزی و مبارزه با صهیونیسم را از اصول لا یتغیر نظام اسلامی ذکر کرد.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی عدم اعتماد به دشمن و حمایت از مظلومان عالم را از دیگر اصول انقلاب اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: بر این اساس ما به بیان حضرت امیرالمؤمنین(ع) عمل می کنیم و هرکجا ستمگری باشد با او مقابله می کنیم و هر کجا مظلومی باشد به حمایت از او برمی خیزیم.

 

این مرجع تقلید در پایان اظهار امیدواری کرد که مجلس آینده تحت منویات رهبر معظم انقلاب گام های بلندی را برای عزت و عظمت انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم بردارد./ /924/پ202/ج

ارسال نظرات