۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۲۵۷۳۳
مسؤول مدارس معارف اسلامی صدرا در خوزستان:

مدارس صدرا، تابلوی تمام عیار فعالیت های فرهنگی هستند

مسؤول مدارس معارف اسلامی صدرا خوزستان با اشاره به پیشرفت و بسترسازی شاخص های آموزشی، تربیتی و فرهنگی قابل قبول مدارس صدرا، گفت: این مدارس تابلوی تمام عیار فعالیت های فرهنگی هستند.
شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رضا شیشه بر، مسؤول مدارس معارف اسلامی صدرا استان خوزستان، در مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران و معاونان مدارس صدرا با تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به این که تأسیس این مدارس در سال 1380 آغاز شده است، خاطرنشان کرد: اولین مدرسه صدرا در استان خوزستان با تلاش های حجت الاسلام بلک، مدیر کل اداره تبلیغات استان در سال 1381 با 30 دانش آموز پسر در اهواز راه اندازی شد.

 

مسؤول مدارس معارف اسلامی صدرا خوزستان با اشاره به این که در زمان کنونی 14 مدرسه صدرایی در استان وجود دارد، تصریح کرد: 120 مدرسه صدرایی در کشور وجود دارد و سهم استان خوزستان از این حیث 5/14%  که نوعی افتخار محسوب می شود.

 

شیشه بر با اشاره به فعالیت های دینی و معنوی دانش آموزان در مدارس صدرا، اظهار داشت: ارتباط و اعتقاد عمیق میان آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی نعمتی بزرگ است که در پویایی این مدارس فوق العاده مؤثر است.

 

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: بر اثر این ارتباط عمیق تاکنون با مشکلی مواجه نشده ایم؛ هر چند که به نقطه مطلوب و اهداف تأسیس مداری صدرا دست نیافته ایم.

 

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود با بیان کمبود فضا و نیروی انسانی  برخی مدارس صدرایی در شهرستان های استان، گفت: با توجه به این معضلات شاهد پیشرفت و بسترسازی شاخص های آموزشی، تربیتی و فرهنگی قابل قبول در این مدارس هستیم.

 

وی با تشکر از تلاش های صورت گرفته مدیران آموزش و پرورش و مدارس صدرایی و پیگیری های مداوم مدیر کل تبلیغات خوزستان، اظهار داشت: از آغاز تأسیس این مدارس در استان شاهد رشد کمی و کیفی آنها هستیم و ان شاء الله فعالیت های آموزشی و پرورشی بیشتر شود تا در سطح کشور بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

مسؤول مدارس معارف اسلامی صدرا خوزستان در پایان خطاب به مدیران آموزش و پرورش، ابراز داشت: مدارس صدرایی تابلوی تمام عیار فعالیت های فرهنگی در هر شهرستان هستند.

 

گفتنی است، 14 مدرسه صدرایی در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند که در مراسمی از مدیران و معاونان مدارس صدرا، رؤسای ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان هایی که در این مدارس فعالیت دارند، تقدیر به عمل آمد./9456/202/ب2

ارسال نظرات