۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۴۲۵۸۰۵
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

مهم ترین نیاز اقتصادی کشور سرمایه گذاری و حمایت از تولید است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، مهمترین نیاز اقتصادی کشور را سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید دانست و گفت: برای خدمت به جامعه و توانمند کردن مردم نباید تنها به فکر انتفاع بود بلکه باید با راه های اقتصاد مقاومتی را به مردم آموزش داد.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، عصر امروز در دیدار مسؤولان و کارکنان بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با به تاکیدات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: امروز حساس‌ترین و مهم ترین نیاز اقتصادی کشور سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید است.

 

وی با انتقاد از سیاست‌های بانک مرکزی در مدیریت نرخ سود سپرده‌ها، آن را مانعی بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاری دانست و افزود: راکد کردن سپرده‌ها در بانک، رکود تولید را به دنبال خواهد داشت و اعتقاد دارم باید تدابیر اساسی اتخاذ شود و تولید کننده‌ها را به عرصه تولید و اشتغال باز گردانید.

 

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به خصومت و دشمنی استکبار جهانی به رهبری آمریکا، تصریح کرد: تهدیدها و تحریم‌ها هرگز علیه جمهوری اسلامی متوقف نخواهد شد و تنها دلیل آن، عدم به رسمیت شناختن اسرائیل از جانب ایران است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی دلیل محاصره همه جانبه ایران اسلامی به ویژه تحریم اقتصادی دشمن را استکبار ستیزی دانست و گفت: در چنین شرایطی باید در مقابل این زیاده‌خواهی با قدرت و صلابت ایستاد و برای مقابله با این مساله باید زیرساخت‌های مستحکم و اقتصاد قوی داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، بیان داشت: برای خدمت به جامعه و توانمند کردن مردم نباید تنها به فکر انتفاع بود بلکه باید با راه های اقتصاد مقاومتی را مردم آموزش داد./202/937/ب1

ارسال نظرات