۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۴۲۵۹۸۵
دبیر ستاد حرکت های جهادی خوزستان:

۵۳ گروه جهادی در استان خوزستان فعالیت می کنند

دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان با اشاره به این که گروه های جهادی استان همه ساله 10 تا 12 روز در مناطق محروم به خدمت رسانی مشغول می شوند، گفت: در حال حاضر 53 گروه جهادی در استان خوزستان مشغول به فعالیت هستند.
اعزام جهادگران

زاهد ممبینی، دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وجود 53 گروه جهادی در سطح استان، گفت: برای هر کدام از گروه ها یک الی دو دوره اعزام به مناطق محروم استان در سال در نظر گرفته شده است.

 

دبیر ستاد حرکت های جهادی استان ابراز داشت:  هر کدام از دوره ها 10 تا 12 روز طول می کشد که اعضای گروه ها از 15 نفر بیشتر هستند.

 

ممبینی با بیان این که کمیته های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، آموزش و تبلیغات با حضور در مناطق محروم به صورت همزمان به انجام وظایف محوله می پردازند، خاطرنشان کرد: حضور همزمان این کمیته ها و انجام وظایف محوله به صورت جداگانه اعتمادسازی به گروه های جهادی در مناطق روستایی را به دنبال خواهد داشت.

 

این مقام مسؤول در ادامه اظهار داشت: بسیج دانشجویی در جهت رصد، شناسایی و پوشش مناطق محروم همچون دیگر رسانه ها برای جلب توجه نگاه مسؤولان به این گونه مناطق، اقدام به برگزاری دوره خبرنگاری برای اعضا کمیته تبلیغات همه گروه های جهادی کرده است.

 

وی در ادامه با اشاره به این که این دوره دو روزه با همکاری سازمان بسیج رسانه  صدا  و سیما در دانشگاه شهید چمران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این دوره از پنج شنبه 23 اردیبهشت ساعت 9 صبح در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران آغاز و تا جمعه  24 اردیبهشت ماه ساعت 17 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

 

دبیر ستاد حرکت های جهادی استان خوزستان با اشاره به این شرکت کنندگان این دوره دانشجویان خواهر و برادر است و در پایان دوره به قبول شدگان گواهی معتبر اعطا می شود، افزود: هزینه اعضای گروه های جهادی از سوی بسیج دانشجویی پرداخت می شود و سایر دانشجویان با پرداخت 10 هزار تومان می توانند در این دوره شرکت کنند./9456/302/ب2

ارسال نظرات