۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۲۶۰۰۷
معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور:

بانوان نقش اساسی در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند

معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور گفت: نقش اساسی در ترویج سبک زندگی اسلامی را بانوان ایفا می‌کنند و شرط داشتن زندگی اسلامی دوری از تجملات و حمایت از کالای ایرانی است.
زبالغن

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام محمد محمودی معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور، بعدازظهر امروز در بازدید از مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه، گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به امر مبارک مقام معظم رهبری در سال 70 تأسیس شد و قریب به 55 خدمت را ارائه می‌کند.

 

وی اظهار داشت: با توجه به عنایت مقام معظم رهبری به مسأله درمان طلاب، بیمه درمانی به‌عنوان اولین خدمت به طلاب ارائه شد که این مهم ازجمله خدماتی است که بیشتر در حوزه‌ی خواهران مورد نیاز بوده و الان نیز قابل‌ ارائه است.

 

معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور اضافه کرد: تاکنون سه نوع بیمه تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و بیمه تکمیلی برای طلاب ارائه‌ شده که بیمه تکمیلی برای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج یک خدمت بسیار مهم و تأثیرگذار است.

 

حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد: همه‌ خواهرانی که مشغول به تحصیل می‌شوند و کد تحصیلی می‌گیرند، باید به مرکز خدمات معرفی شوند و دفترچه بیمه برای آن‌ها صادر شود.

 

معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور یادآور شد: رهبر انقلاب زندگی طلاب را در بعد معیشت به مرکز خدمات سپرده‌اند و به همین دلیل ما مأمور و مسئول درمان طلاب هستیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: خدمت دیگر در حوزه‌ی خواهران، وام قرض‌الحسنه است که البته برای افراد مجرد، بسیار محدود است و این خدمت از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز، ارائه می‌شود.

 

حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد: امام خامنه‌ای توجه ویژه‌ای به مسأله خدمات و بیمه درمانی طلاب دارند و درباره علت آن می‌فرمایند تا فکر طلاب، قدری آرام باشد، درس بخوانند و این مسأله درس خواندن و آن‌هم در علوم الهی برای خواهران خیلی ضرورت دارد.

 

معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اسلامی یا غیر اسلامی بودن سبک زندگی در جامعه، بسیار مهم است و شما خواهران در تربیت نسل آینده و سبک زندگی اسلامی، نقش تعیین‌کننده و حساسی دارید.

 

وی افزود: نقش اساسی در ترویج سبک زندگی اسلامی را خواهران ایفا می‌کنند و شرط داشتن زندگی اسلامی دوری از تجملات، حمایت از کالای ایرانی و ... است.

 

در پایان این مراسم، با حضور معاون مرکز خدمات حوزه علمیه خواهران کشور، از طلاب ممتاز و اساتید مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه، تجلیل شد./102/846/ب1

ارسال نظرات