۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۴۲۶۲۶۴
امام جمعه سنقر:

حضور جانبازان تداوم بخش اندیشه های انقلاب است

امام جمعه سنقر با اشاره به لزوم حفظ و تقویت روحیه ایثارگری در جامعه گفت: حضور جانبازان تداوم بخش اندیشه های انقلاب است.
امام جمعه سنقر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه شهرستان سنقر ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جانباز ابراز داشت: جانبازان یادگاران ارزشمند جبهه های نبرد و هشت سال دفاع مقدس هستند.

 

امام جمعه شهرستان سنقر ادامه داد: حضور پر برکت جانبازان در جامعه تداوم بخش آرمان های دفاع مقدس بوده و نسل های آینده را با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا می کند.

 

وی تصریح کرد: حفظ روحیه ایثارگری و توجه به اخلاقیات در جامعه عامل ماندگاری انقلاب و صلابت و اقتدار نظام خواهد بود، نسل جوان اکنون بیش از هر زمان دیگری به آگاهی و روشنگری نیازمندند زیرا هجمه های دشمنان متوجه این نسل می باشد.

 

حجت الاسلام برقراری یادآور شد: دشمنان به دنبال از بین بردن روحیه ایثارگری و شهادت در میان ملت ایران هستند زیرا به خوبی به این موضوع واقفند که به فراموشی سپردن روحیه ایثارگری موجب تزلزل اهداف نظام می شود.

 

امام جمعه شهرستان سنقر خاطرنشان کرد: رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با تکیه بر قدرت ایمان و شجاعت خویش حماسه آفرینی کردند و در مقابل دشمنان و ابرقدرت های جهان سر خم نکرده و گامی به عقب برنداشتند.

 

وی اظهار داشت: نام گذاری روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) با عنوان روز جانباز تجلی بخش اقتدای جانبازان گرامی به آن حضرت بزرگوار است زیرا جانبازان نیز به تأسی از قیام عاشورا در راه حفظ اندیشه های اسلام گام به میدان مبارزه نهادند.

 

حجت الاسلام برقراری در پایان عنوان داشت: اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای تهذیب نفس و توجه به خودشناسی و شناخت سیره اهل بیت علیهم السلام است، از این رو با بهره مندی از این ایام سراسر نور و برکت، می توان روح و جان خود را مهیای ورود به ماه ضیافت الهی کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات