۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۴۲۷۲۴۰
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه:

پیام و محتوای رسانه در ترویج فرهنگ قرآنی جذاب باشد

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: قرآن برای همه انسان‌ها نازل شده است بنابراین پیام و محتوایی که رسانه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تولید می‌کند باید برای همه جذاب و گیرا باشد.
ربیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن ربیعی سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه، شامگاه دوشنبه 27 اردیبهشت طی دومین نشست تخصصی قرآن و رسانه که در حاشیه سی و سومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلای تهران برگزار شد، گفت: دستگاه‌ها، نهادها و رسانه‌هایی که به ترویج فعالیت‌های قرآنی در ظرفیت سازی برای این بخش موفق بودند.

 

وی افزود: رادیو معارف و قرآن، شبکه قران یا خبرگزاری‌های متفاوت در حال اطلاع‌رسانی هستند از این نظر در حوزه رسانه‌های قرآنی پیشرفت داشتیم.

 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: امروز باید رسانه‌های ما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به بحث و تبادل نظر پرداخته و راهکارهای مناسب را پیدا کنند.

 

ربیعی افزود: قرآن برای همه انسان‌ها نازل شده است بنابراین پیام و محتوایی که رسانه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی تولید می‌کند باید برای همه جذاب و گیرا باشد.

 

وی ابراز کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی فرصت خوبی هستند تا با استفاده از آن حملات فرهنگی دشمن را دفع کنیم.

 

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: پیام و محتوایی رسانه باید بر مبنای آیات و روایات معصومین(ع) باشد تا بر مخاطبان جامعه اثرات فرهنگی بالایی داشته باشد./202/807/ب1

ارسال نظرات