۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۲۷۲۵۰
ویژه ماه رمضان؛

ایجاد پنج هزار کرسی موعظه و نشر احکام اسلامی در استان فارس

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از ایجاد پنج هزار کرسی موعظه و نشر احکام اسلامی در استان فارس همزمان با ماه مبارم رمضان خبر داد.
ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام شکرالله دانش، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از اعزام سه هزار نفر مبلغ  دینی به سطح استان در ماه رمضان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه از  یک ماه پیش مقدمات و سازوکار اعزام مبلغان به سراسر استان فارس برای ماه مبارک رمضان آغاز شد، افزود: با مراجعه مسؤولان اعزام و تبلیغات فرهنگی به شهرستان های فارس و نیازسنجی مناطق مختلف به وجود روحانی در ماه رمضان و فعال کردن مساجد استان در این ماه مبارک و پر فیض، مقدمات اعزام روحانیان بومی به مناطق مختلف و مقدمات دعوت مبلغان غیر بومی از حوزه های علمیه به ویژه حوزه علیمه قم انجام شد و در ماه مبارک رمضان ۱۴۳۶ هجری قمری یک  شبکه تبلیغی فرهنگی پرقدرت در سطح استان فارس فعال است.

 

وی با اشاره به اعزام 3 هزار مبلغ دینی به سطح استان در ماه رمضان، ادامه داد:  پنج هزار کرسی موعظه و نشر احکام نورانی اسلام در سطح استان فارس و مساجد دائر خواهد شد و این شبکه بزرگ فرهنگی؛ مساجد، مراکز مختلف اداری، سازمانی، کارخانه ها و ادارات تمام  استان فارس را در بر می گیرد.

 

دانش با بیان اینکه این شبکه فرصت مناسبی برای اینکه سازمان ها و دستگاه های مختلف پیام های خود را به اطلاع مردم در شهرها و روستاها و دهستان ها سطح استان فارس برسانند، افزود: با حضور مبلغان در ماه مبارک رمضان یک اطلاع‌رسانی جامع درباره مسائل دینی و مسائل روز کشور صورت خواهد گرفت و خانواده ها در ماه مبارک رمضان با حضور در  مساجد، امامزادگان و مراکز فرهنگی با استفاده از این فرصت گرانقدر  استفاده کامل را  از این جلسات می برند./907/102/ب2

ارسال نظرات