۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۲۷۲۶۹
با حضور ‌آیت الله مکارم؛

سیزدهمین همایش استادان تفسیر حوزه علمیه قم برگزار می شود

سیزدهمین همایش اساتید تفسیر سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود.
آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) با بیان این خبر اظهار داشت: سیزدهمین همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم با همکاری مجمع عالی تفسیر قرآن کریم در روز چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در بیت شریف حضرت علامه طباطبایی(رض) که به دارالقرآن تبدیل شده است، برگزار می شود .

 

وی گفت:با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، موضوع این همایش "تفسیر قرآن در آئینه رمضان"اعلام شده است و به مفسران شرکت کننده در این همایش، دوره تفسیری "تسنیم" اثر گرانسنگ مفسر بزرگ قرآن حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی از سوی دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) اهداء خواهد شد.

 

نجفی قدسی افزود: در این همایش تفسیری ابتدا انتخابات سومین دورهٌ شورای منتخب مجمع عالی تفسیر قرآن با حضور قریب چهارصد نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه برگزار خواهد شد و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین محسن قرآئتی دقایقی در جمع مفسران قرآن به ایراد سخن می پردازد و سپس همگان از بیانات عالمانه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله مکارم شیرازی مستفیض خواهند شد. /924/د102/ج

ارسال نظرات