۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۲۷۲۷۱
حجت‌‌الاسلام میرلوحی:

آل سعود دشمن اسلام ناب محمدی است

عضو هیأت‌امنا دانشگاه امام صادق گفت: هرکجا نامی از مقاومت و بیداری اسلامی باشد آل سعود میلیاردها دلار برای نابودی اسلام ناب محمدی(ص) هزینه می‌کند.
حجت الاسلام میرلوحی

حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی عضو هیأت‌ امنای دانشگاه امام صادق(ع) در حاشیه سی و سومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره شعار مسابقات مبنی بر وحدت امت اسلامی، گفت: وحدت امت اسلامی می‌تواند بسیار در جامعه اسلامی تأثیر گذار باشد، متأسفانه در سطح بین‌المللی آل سعود و جریان جرار تکفیری‌ها سعی در از بین بردن این وحدت دارند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: باید در مقابل جریان جرار تکفیری که بدتر از صهیونیست‌ها هستند ایستادگی کرد، زیرا که آل سعود میلیاردها دلار نفتی را برای تفرقه و کشتار شیعیان در کشورهای یمن عراق، سوریه و فلسطین هزینه می‌کند و متأسفانه هرکجا نامی از مقاومت و بیداری اسلامی باشد آل سعود میلیاردها دلار و به تعبیر امام راه‌حل برای نابودی اسلام ناب محمدی(ص) هزینه می‌کند.

 

عضو هیأت‌امنا دانشگاه امام صادق(ع) عنوان کرد: همواره آل سعود از هر وسیله و ابزاری برای کمرنگ شدن این رویداد مهم قرآنی استفاده می‌کند، در واقع آل سعود دشمن اسلام ناب محمدی، نظام اسلامی و ولایت است.

 

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در مصلای تهران گفت: این مشعل هدایت می‌تواند نماد و تأییدی برای وحدت و صمیمیت در بین ملت‌های اسلامی باشد زیرا که نمایندگانشان در این مکان حضور دارند، ازاین‌رو باید در حفظ و گسترش این‌گونه مسابقات تلاش کرد.

 

حجت‌الاسلام میرلوحی بیان داشت: برگزاری این‌گونه مسابقات که بر امت واحده اسلامی تأکید دارد به ضرر نظام سلطه و شیطان و در رأس آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل است، آنهایی که ابزار دستشان در منطقه نظام خون‌خوار سعودی و گروه‌های تکفیری آتش‌افروز است.

 

وی در پایان با اشاره به حرکت مقدس مدافعان حرم خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مدافعان حرم از حرم ائمه اطهار مراقبت و پاسداری می‌کنند ازاین‌رو ما نیز باید در تمامی عرصه‌های قرآنی ازجمله حفظ، قرائت، تلاوت و ... حضور پررنگی داشته باشیم تا از این طریق به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کنیم./202/807/ب1

ارسال نظرات