۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۲۷۴
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

شهدای مدافع حرم سفرای فرهنگ اسلامی انقلابی در جهان هستند

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به لزوم برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم برای تأثیرگذاری بر نسل جوان جامعه، گفت: شهدای مدافع حرم، سفرای فرهنگ اسلامی انقلابی هستند
مدافعان حرم

حجت الاسلام آیت عادلی نژاد، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری یادواره های شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: برگزاری چنین یادواره هایی تأثیر شگرف و عمیقی بر زندگی نسل جوانی که رشادت های جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، خواهد داشت.

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: فرهنگ انقلابی و اسلامی که براساس آن انقلاب اسلامی شکل گرفت پرورش دهنده شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم است.

 

حجت الاسلام عادلی نژاد خاطرنشان کرد: از دید بسیاری فرهنگ انقلابی و اسلامی در عصر جدید پاسخگو نیست، در حالی که شهدای مدافع حرم سفرای این فرهنگ هستند و ثابت کردند که این فرهنگ جوانانی را از دهه 40، 50 و 60 فرزندانی از دل جامعه ایرانی رشد و ارتقا داده است.

 

وی با بیان این که فرزندان این دهه ها، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را دیده و تجربه کرده  و بر آرمان های خود ایستادگی می کنند، افزود: ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی در درون جامعه و مبنا قرار دادن آن، نسل جدیدی را که دستخوش هجمه های متعدد و متنوع و منحصر به فرد است، مصون و حفظ می کند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به نیازمندی جامعه و نسل امروز و تک تک افراد به شهدا، گفت: برپایی و حضور در یادواره های شهدا دال بر این نکته است و کسب فیض معنوی و قدسی از شهدا ثمره این مجالس است.

 

وی در پایان ابراز کرد: امیدواریم خون پاک شهدای مدافع حرم که در راه اهتزاز پرچم توحید در عصر ظلمت و تاریکی ریخته شده است معنویت، قدسیت و اولوهیت را در جامعه پرورش دهد./9456/302/ب2

ارسال نظرات