۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۲۸۳۰۹

مراسم جشن میلاد امام زمان در حرم رضوی برگزار شد

حرم مطهر حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) میزبان هزاران عاشق و دلداده‌ای بود که برای عرض تبریک و شاد باش میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) به این بارگاه منور آمده بودند.
حرم مطهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حرم مطهر حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا(ع) یکشنبه شب میزبان هزاران عاشق و دلداده‌ای بود که برای عرض تبریک و شاد باش میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) به این بارگاه منور رضوی آمده بودند.


در این مراسم سراسر شور و معنویت که با حضور حجت الاسلام مهدی ماندگاری و جمع کثیری از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار شد، مدیحه سرایان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مدح فضایل قائم آل محمد(عج) پرداخته و خادمان بارگاه منور رضوی نیز از خیل ارادتمندان با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.


حاج مرتضی طاهری و جعفر ملائکه از مداحان این مراسم بودند که با صوت دلنشین خود لحظاتی اشک شوق بر دیده هزاران عاشق ارادتمند جاری کردند و دلهای آنها را از کنار مضجع شریف و نورانی ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، راهی جمکران کردند.


خاطر نشان می شود همچنین قرائت قرآن کریم از سوی قاری بین المللی حامد شاکر نژاد و علیزاده از جمله برنامه های مراسم امشب حرم مطهر رضوی بود که در محل رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد./203/859/ب1

ارسال نظرات