۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۲۸۳۲۳
امام جمعه هشترود مطرح کرد؛

راه مقابله با دشمنان مقاومت و ایستادگی بر آرمان ها است نه سازش

امام جمعه هشترود با بیان اینکه مقاومت و مقابله با زیاده خواهی‌‌های دشمنان سبب قطع شدن طمع آنها نسبت به انقلاب و ارزش های والای آن خواهد شد، گفت: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی نشان دادند که راه مقابله با دشمنان سازش نیست، بلکه مقاومت و ایستادگی بر آرمان ها است.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سوم خرداد را سالروز رشادت و یادآور ایثار رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: سوم خرداد روز خنثی شدن توطئه استکبار به دست صدام بود.

 

وی افزود: رژیم بعثی عراق و صدام، با همکاری کشورهای دشمن بشریت و ایران اسلامی، با تهاجم به انقلاب اسلامی و اشغال خرمشهر قصد پیشروی به سایر شهرها داشتند که با تلاش جوانان و جان برکفان بسیجی، ارتشی و سپاهی، نقشه شوم آنان در نطفه خفه شد.

 

امام جمعه هشترود ثمره جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر را گسترش مقاومت در منطقه خواند و ابراز داشت: اکنون مقاومت در سایر کشورهای اسلامی در برابر استکبار نشان از اقتدار ایران اسلامی بوده و در سایه مجاهدت نیروهای انقلابی و مردم، دشمنان اسلام با شکست مواجه خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در زمان جنگ و برای ضربه زدن به ایران اسلامی، حریت و آزادی ما را هدف قرار داده بودند و اکنون نیز اقتصاد ما را مورد هجوم خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر و جنگ تحمیلی به ما درس مقاومت را آموخت و نشان داد مقاومت تنها راه غلبه بر دشمن است.

 

حجت الاسلام رحیمی راه مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان علیه کشور و ملت ایران را خودکفایی و خوداتکایی دانست و ادامه داد: در سایه اقدام و عمل است که می توانیم در این جنگ اقتصادی بر دشمن غلبه کنیم و راهبرد این نبرد مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی با بیان اینکه مقاومت و مقابله با زیاده خواهی های دشمنان سبب قطع شدن طمع آنها نسبت به انقلاب و ارزش های والای آن خواهد شد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی نشان دادند که راه مقابله با دشمنان سازش نیست، بلکه مقاومت و ایستادگی بر آرمان ها است.

 

امام جمعه هشترود با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی مقابله با بحران‌های اقتصادی در جامعه است، چندین سال است که رهبر معظم انقلاب هر سال را با نامی مزین می فرمایند و امسال را نیز سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نامگذاری کردند تا اقتصادی مقاومتی در عمل تحقق یابد./854/302/ب2

ارسال نظرات