۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۲۸۳۷۳
فروردین و اردیبهشت‌ماه برگزار شد؛

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه از برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور خبر داد.
مسابقات قرآن در خراسان شمالی

حجت الاسلام علی مقنی نصرآبادی، مدیر دفتر قرآن و عترت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه های علمیه کشور خبر داد.

 

وی افزود: مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث حوزه های علمیه، در رشته های حفظ قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، اذان، تفسیر، حفظ و معارف حدیث و تبلیغ قرآن محور در مدارس علمیه سراسر کشور برگزار شد.

 

 گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات  با حضور طلاب مدارس علمیه سراسر کشور در ماه های فرودین و اردیبهشت ماه در مراکز استان ها برگزار شده است.

 

حجت الاسلام مقنی نصرآبادی زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات را 5 تا 8 آبان 1395 اعلام کرد و گفت: مکان برگزاری مرحله کشوری مسابقات در حال حاضر اعلام نشده است؛ که در آینده از طریق مدارس علمیه و مراکز مدیریتی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه همچنان ثبت نام طلاب حوزه های علمیه در این مسابقات ادامه دارد، افزود: برخی از رشته های این مسابقات تنها در مرحله کشوری برگزار می شود که طلاب علاقه مند جهت شرکت در این مسابقات می توانند تا 31 تیرماه برای نام نویسی اقدام کنند.

 

مدیر دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه در ادامه افزود: ثبت نام طلاب حوزه های علمیه از طریق سامانه نجاح در سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه صورت می پذیرد.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن و حدیث در حوزه های علمیه، اهتمام جدی مسئولان و مدیران حوزه را جهت اطلاع رسانی و تشویق طلاب به حضور در این فضای نورانی خواستار شد./917/ت302/ی

ارسال نظرات