۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۲۸۳۷۵
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی آبادان خبر داد؛

فعالیت ۲۵ روحانی غیر بومی در آبادان همزمان با ماه مبارک رمضان

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان و آمادگی این اداره برای استقبال از آن، گفت: به همین مناسبت 25 روحانی غیر بومی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به این شهرستان اعزام خواهند شد.
مبلغان

علی حراس بندی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در این شهرستان، ابراز داشت: مراسم احیای نیمه شعبان از ساعت 23:30 تا 3 بامداد در سه مسجد شهید طالقانی، مهدی موعد(عج) و با مرکزیت مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

 

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان با بیان این که سخنرانی، مداحی، مولودی خوانی، مناجات شعبانیه، زیارت امام حسین(ع) و دعای کمیل از برنامه های صورت گرفته در این مساجد است، اظهار داشت: پاسخ به شبهات مهدویت و تبیین سیره امام عصر(عج) از محورهای سخنرانی خطیبان است.

 

حراس بندی با اشاره به این که در هفت مسجد شهرستان جشن های نیمه شعبان برگزار شده است، تصریح کرد: این اداره همچون سال های گذشته اعزام مبلغ بومی در سطح شهرستان و روستاهای آن را مدنظر قرار داده و در اعیاد شعبانیه امسال 75 مبلغ را اعزام کرده است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان و آمادگی این اداره برای استقبال از آن، اظهار داشت: فردا شب ریاست اداره تبلیغات شهرستان جلسه ای با امامان جماعت مساجد شهرستان درباره ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد.

 

وی بیان داشت: تبیین فضیلت ماه مبارک رمضان، دعوت مردم برای پاس داشتن آن، رعایت شئونات اسلامی، بیان احکام و احیای امر به معروف و نهی از منکر از محورهای نشست فردا شب خواهد بود تا امامان جماعت در ماه مبارک رمضان این محورها را برای مردم تبیین کنند.

 

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان در پایان سخنان خود با بیان این که در ماه مبارک رمضان 25 روحانی غیر بومی به شهرستان آبادان اعزام خواهند شد، افزود: این مبلغان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برای تبلیغ  در ایام ماه مبارک رمضان حضور خواهند یافت./9456/303/ب2

ارسال نظرات