۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۲۸۳۸۹
مدیرکل اطلاعات هرمزگان:

ناکامی جریانات تکفیری برای ایجاد ناامنی در ایران بیانگر اقتدار نظام اسلامی است

مدیرکل اطلاعات استان هرمزگان گفت: جریانات تکفیری و داعش هر تیمی را که برای عملیات خرابکارانه اعزام کرد، قبل از هر اقدامی، زیر ضربه رفته و افراد آن به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده اند که این نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
وزارت اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام سلیمی مدیرکل اطلاعات هرمزگان امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: هیچ کشوری به اندازه ایران در دنیا دشمن ندارد اما تدابیر مقام معظم رهبری و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) به کوری چشم دشمنان، امن ترین کشور در منطقه و جهان محسوب شده و دشمنان دائم به دنبال فتنه انگیزی هستند.

 

وی در ادامه افزود: علی رغم نا امنی هایی که در اطراف مرزهای کشورمان وجود دارد ایران اسلامی در داخل با اشراف اطلاعاتی بالا، نقشه های دشمن خنثی شده و خواهد شد و این وضعیت آرام ایجاد نشده مگر با همراهی و همکاری مردم شریف و تا زمانی که این همیت و همدلی باشد از دست دشمن کاری ساخته نیست.

 

مدیرکل اطلاعات هرمزگان با بیان اینکه خاورمیانه در آتش فتنه جاهلیت می سوزد، افزود: با حیله و فریب استعمار پیر انگلیس و تبعیت شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب و همراهی کشورهای منطقه به ویژه عربستان و قطر از این حیله گری جهان اسلام و منطقه مسلمانان به ظاهر مسلمان را به عشق رفتن به بهشت به خاک و خون می کشند و به فجیع ترین وضع شکنجه و به شهادت می رسانند.

 

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات که در سنگر مقدم مبارزه با دیده بانی امین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود به دقت مراقب اوضاع است.

 

حجت الاسلام سلیمی در ادامه اضافه کرد: در این چندسال به ویژه 2 سال اخیر جریانات تکفیری خیلی تلاش کرده تا این آتش فتنه را به داخل کشور ایران اسلامی بکشاند که با هوشیاری سربازران گمنام امام زمان(عج) و با وارد کردن ضربات سنگین بر پیکره این جریانات عملا آنان را از کار انداخته و دچار سردرگمی عجیبی کرده و هر تیمی را که برای عملیات خرابکارانه اعزام کرد، قبل از هر اقدامی زیر ضربه رفته و افراد آن به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده اند که این نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: اولویت اول اقدام مبارزه قاطع با انواع قاچاق است و این امر محقق نمی شود مگر با حمایت و همکاری آحاد جامعه و مسؤولان مربوطه و نهادهای عمل کننده، که در این جا لازم است از حمایت قاطع دستگاه های قضایی استان در صدور احکام لازم قدردانی شود.

 

مدیرکل اطلاعات استان هرمزگان با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) با رعایت سه اصل؛ قانون، شرع و اخلاق مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: وزارت اطلاعات همواره فعالیت های خود را مطابق این سه اصل مهم انجام می دهد که همین امر سبب ایجاد امنیت پایدار و شکوفایی اقتصاد و فرهنگ وتوسعه اجتماعی می شود.

 

حجت الاسلام سلیمی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات متعلق به نظام است و خود را به هیچ حزب و گروهی وابسته نمی داند و تنها در راستای حفظ منافع ملی تلاش می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مبارزه با تروریسم و جریان های تکفیری و داعش و همچنین تامین امنیت جامعه را از جمله اقدامات وزارت اطلاعات عنوان کرد که در سطح کشور و استان هرمزگان اقدامات موثری در راستای مبارزه با این پدیده شوم انجام و در حال انجام است.

 

مدیرکل اطلاعات هرمزگان در پایان، مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون پولشویی، سودجویی، رانت خواری در پاسخ به یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری و جلوگیری از حیف و میل شدن بیت المال و اموال عمومی  و پیشگیری از انتقال منابع کشور به بیگانگان در راستای حفظ  و صیانت از منافع ملی از دیگر اقدامات وزارت اطلاعات برشمرد./202/851/ب1

ارسال نظرات