۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۳۹۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:

واقع‌گرايی و مديريت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی افزون بر واقع‌گرايی لازم است مديريت جهادی داشته باشیم و با همكاری و برنامه‌ريزی به سمت جلو حركت كرده و نرخ بيكاری را كاهش دهيم.
اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، قاسم سليمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بايستی از شعارگرايی پرهيز كرده و به عمل‌گرايی و واقع‌گرايی نزديك شد.

 

وي با بيان اينكه اختلاف ايران با ابرقدرت‌ ها تنها بر سر انرژی هسته‌ای نيست، افزود: اختلاف ابرقدرت‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی، ولايت فقيه، پيشبرد بنيه دفاعی كشور و اهداف انقلاب اسلامی است.

 

سليمانی دفاع از نهضت‌های عدالت محور و آزادی‌خواه را از اهداف و رسالت‌های انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت: ابرقدرت‌ها با همين‌ها مخالف هستند و اگر همين‌ ها را از ما بگيرند ديگر چيزی برای انقلاب باقی نمی‌ماند.

 

به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی افزون بر واقع‌گرايی لازم است مديريت جهادی داشته، با همكاری و برنامه‌ريزی به سمت جلو حركت كرده و نرخ بيكاری را كاهش دهيم.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان كرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نيازمند يك برنامه ميان‌مدت است و در اين زمينه بايستی نهادها توانمندی خود را به كار گرفته و از امكانات موجود در استان نيز استفاده كنند.

 

عالی ترین مقام دولت در چهارمحال و بختیاری بر استفاده از توليدات داخلی استان در صنايع مختلف تأكيد كرد و گفت: لازم است امتيازی برای استفاده از محصولات بومی در نظر گرفه شود.

 

سليماني در ارتباط با راه‌اندازی صنايع راكد و نيمه راكد استان، افزود: بانك‌ ها بايستی در ارتباط با ديون اين صنايع با سعه صدر بيشتری عمل كرده و نتيجه را ظرف مدت يك ماه به اين ستاد ارائه كنند.

 

وي در پايان از مسؤولان خواست تا در راه‌اندازی صنايع استان با اولويت صنايع راكد، فعالان با ظرفيت كم، كارگاه‌های با پيشرفت كم و كارگاه‌های با پيشرفت بالای 60 درصد عمل كنند./9457/202/ب2

ارسال نظرات