۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۴۰۳
استاندار قزوین:

ابعاد ناشناخته عملیات آزادسازی خرمشهر برای مردم تبیین شود

استاندار قزوین با بیان اینکه فتح خرمشهر مقدمه‌ای برای پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی بود، گفت: ما امروز باید ابعاد معجزه‌‌گونه و ناشناخته عملیات بیت المقدس را برای ملت تبیین کنیم و افکار مردمی و قلم‌ها باید به این سمت برود.
همتی استاندار قزوین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز آزادسازی خرمشهر که ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) فتح خرمشهر را فتح خاک تعبیر نکردند بلکه آن را فتح ارزش‌ها دانستند و تأکید کردند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

وی افزود: منطقه استراتژیک خرمشهر به دست دشمن تا دندان مسلح افتاده بود و این در حالی بود که رزمندگان ایران اسلامی از سلاح و تجهیزات کافی برخوردار نبودند و تنها با ایمان به خدا، وجود رهبری و مسلح به رمز الله اکبر ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

 

استاندار قزوین تصریح کرد: با پیروزی ایران در عملیات آزادسازی خرمشهر ضربه محکمی به پیکره دشمن وارد شد و جمع زیادی از نیروهای آن‌ها اسیر شدند و این همان فرمایش امام(ه) است که ایمان به خدا موجب پیروزی ملت ایران شد و در واقع خودباوری و تکیه بر ارزش‌ها مجموعه عظیمی از نیرو و توانمندی بود که دشمن را از پای درآورد.

 

همتی با بیان اینکه فتح خرمشهر مقدمه‌ای برای پیروزی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی بود، عنوان کرد: ما امروز باید ابعاد معجزه‌‌گونه و ناشناخته عملیات بیت المقدس را برای ملت تبیین کنیم و افکار مردمی و قلم‌ها باید به این سمت برود.

 

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را تجربه کرده است، گفت: دشمن پس از جنگ تحمیلی تحریم‌های مختلفی را علیه ملت ایران اعمال کرد و در ادامه تلاش کرد تا چهره انقلاب اسلامی را در دنیا مخدوش کند اما ملت ایران ثابت کردند که پای نظام و ولایت ثابت قدم ایستاده‌اند.

 

استاندار قزوین با اشاره به تلاش شبانه‌روزی دشمن برای نابودی نظام اسلامی ایران، ابراز کرد: امروزه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب به یک نقطه امیدوار شده و آن هم شکستن وحدت و اتحاد بین نیروها و بزرگان است و تکلیف ما این است که مراقب باشیم گامی برنداریم که به نفع دشمن باشد.

 

این مسؤول رمز ادامه حیات انقلاب را وحدت دانست و عنوان کرد: نباید از درون نیروهای انقلاب را چند دسته کنیم؛ افرادی که مواضعی را از ذهن خود بیرون آورده و به جامعه تزریق می‌کنند مراقب باشند و امیدوارم همه ما تقویت کننده جایگاه نظام و ولایت باشیم.

 

وی با بیان اینکه انتقاد هم باید باشد و اگر فضای انتقاد ایجاد نشود جامعه فاسد می‌شود، یادآور شد: رقابت سازنده بین نیروهای انقلاب زیر سایه رهبر معظم انقلاب بسیار مفید خواهد بود؛ آنچه که رهبری در افق بلند خود به عنوان راه امام و شهدا مطرح می‌کنند بر پایه وحدت و همدلی محقق می‌شود.

 

همتی در پایان با تأکید بر اینکه هدف نهایی داعش نابودی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ما باید در مرزهای سوریه و لبنان با گروه‌های تکفیری بجنگیم تا مرزهای ایران اسلامی حفظ شود، امروز همه دنیا جمع شده است تا سوریه و بشار اسد نباشد اما به لطف خداوند و رهبر انقلاب دشمن ناکام مانده است./955/202/ب2

ارسال نظرات