۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۲۸۴۰۶
امام جمعه شهرضا:

ولایت فقیه، مهم‌ترین محور وحدت در کشور است

امام جمعه شهرضا گفت: همه مردم و مسؤولان وظیفه دارند حول محور ولایت فقیه به عنوان مهم‌ترین محور وحدت در جامعه، گرد آمده و برای خدمت به مردم تلاش کنند.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در نتیجه اتحاد بین نیروهای ارتش، سپاه و بسیج ایجاد شد.

 

وی اضافه کرد: اگر در تمامی صحنه‌ها اتحاد وجود داشته باشد، پیروزی قطعی است و اگر اختلاف وجود داشته باشد، موفقیتی حاصل نمی‌شود.

 

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: هماهنگی مسؤولانی که با رأی مردم انتخاب می‌شوند زمینه حل مشکلات را فراهم می‌کند، باید در هر سه قوه و در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی، از طرح هر مسأله‌ای که سبب ایجاد اختلاف شده و هماهنگی و اتحاد را از بین می‌برد پرهیز کنیم.

 

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه تأکید کرد: دامن زدن به هر مسأله‌ای که سبب بروز اختلاف و دوگانگی در نظام یا هر یک از بخش‌های کشور شود، گناهی نابخشودنی است.

 

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم موریانه‌های اختلاف از درون سبب نابودی نظام شوند، اختلاف سبب شکست و تأخیر در اموری است که برای خدمت به مردم پیشبینی شده است.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به در پیش بودن روز اطلاعات گفت: ایران تنها کشور امن منطقه است، بخش قابل توجهی از این امنیت مرهون تلاش‌های سربازان گمنان امام زمان(عج) است که برای آسایش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون وقفه داخل و خارج مرزها را کنترل کرده و مانع ورود اشرار و عناصری می‌شوند که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: وحدت کلمه رمز پیروزی ماست، همه مردم و مسؤولان وظیفه دارند حول محور ولایت فقیه به عنوان مهم‌ترین محور وحدت در جامعه، گرد آمده و برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

امام جمعه شهرضا عنوان کرد: به عقیده برخی از تحلیلگران سیاسی، ایرانیان دارای خصلتی هستند که سبب می‌شود آن‌ها در برابر قوای بیگانه متحد شوند اما پس از غلبه بر دشمن اختلاف در بین ا‌ها ایجاد می‌شود.

 

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه افزود: به عقیده این تحلیلگران، دشمنان از اختلافات ایجاد شده پس از پیروزی استفاده کرده و ثمرات به دست آمده را به نام خود ثبت می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که در برابر دشمنانی که قصد آسیب به اسلام، انقلاب و اصول نظام را دارند کوتاه نمی‌آیند./202/868/ب1

ارسال نظرات