۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۲۸۹۵۰
روحانی لبنانی:

توطئه گران عرب ناموس و وجدان خود را به دشمنان فروختند

امام جمعه برج البراجنه بیروت با انتقاد شدید از توطئه کشورهای عربی علیه مقاومت اسلامی تأکید کرد که توطئه گران عرب، ناموس و وجدان خود را به دشمنان امت فروختند.
حجت الاسلام شيخ احمد قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد قبلان، امام جمعه برج البراجنه بیروت با صدور پیامی به مناسبت عید مقاومت و آزادی و شانزدهمین سالروز اخراج صهیونیست ها از جنوب لبنان اظهار داشت: 25 می یک روز تاریخی و سالروز پیروزی و افتخار وکرامت است که معادله را به سود صاحبان حق تغییر داد.

 

وی افزود: امت اسلامی شیوه مقاومت را برگزید تا نه تنها شکست نخورد بلکه به پیروزی دست یافته و شکست را بر توطئه گران و کسانی که وجدان و ناموس خود را به دشمنان امت فروختند، تحمیل سازند.

 

حجت الاسلام قبلان از مقاومت به عنوان عامل عزت و افتخار یاد کرد و اظهار داشت: حاکمیت و حقوق سلب شده خود در فلسطین و سوریه و لبنان را با مقاومت بازپس گرفته و با خون شهدای قهرمانمان گروه های کفر و تکفیر در عراق و لیبی و یمن را له کرده و توطئه های تجزیه طلبانه را ناکام می سازیم.

 

این روحانی لبنانی تأکید کرد که تحریم های آمریکایی و تهدیدهای صهیونیستی و توطئه های عربی نمی تواند ذره ای از قدرت و اراده مقاومت بکاهد و قدرت و وحدت لبنان باقی خواهد ماند.

 

وی عید مقاومت و آزادی را به رهبر و نیروهای مقاومت تبریک گفت و از خداوند متعال خواست که بر قدرت آنان بیفزاید و راه را برای ادامه پیروزی ها تا آزادی کامل لبنان و فلسطین و از بین رفتن ظلم در کشورهای عربی و اسلامی هموار سازد./980/ب903/د

ارسال نظرات