۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۲۹۳۵۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف دستگاه های فرهنگی است

حجت‌الاسلام حاتمی گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف دستگاه های فرهنگی است.
شهید

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام حاتمی،معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی البرز،گفت:نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف دستگاه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: امروز یکی از دلایل اصلی مأیوس شدن دشمن از حمله نظامی بر علیه این نظام اسلامی الگو یی با ارزش چون فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه است.

حجت‌الاسلام حاتمی،گفت: تبلیغات اسلامی البرز با برپایی گفتمان های دینی در قالب موضوعات و مفاهیم مختلف همچنین بهرگیری از توان تبلیغی روحانیون مستقر نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفاء کرده است.

وی یادآور شد: باید تلاش کنیم که با بهرگیری از شیوه های نوین زمینه رشد و توسعه روز افزون فعالیت های فرهنگی دینی را در کشور فراهم کنیم و چه فرهنگی غنی تر از فرهنگ اسلام و قرآن می تواند خوشبختی دنیا و آخرت بشر را تأمین کند.

حاتمی،ادامه داد: بزرگترین نعمتی که خدواند به این مردم عطاء کرده است نعمت اسلام است که همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و با پشتکار و جدیت و همچنین در نظر گرفتن شعار اقدام و عمل زمینه توسعه این فرهنگ غنی را در کشور فراهم کنیم.

این فعال فرهنگی، ادامه داد: تبلیغات اسلامی یکی از نهاد های اثر گذار در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و در این راستا با بهرگیری از توان روحانیون مستقر و هیئات مذهبی نقش خود را به خوبی ایفاء کرده است./922/101/ب3

ارسال نظرات