۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۲۹۸۸۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۶۴۰ روحانی در مناطق تبلیغی استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در طول سال افزون بر اعزام مبلغان غیر بومی، بیش از 640 روحانی در عرصه تبلیغ فعالیت می کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، گفت: ۲۰۰ تشکل قرآنی شناسنامه دار در استان لرستان وجود دارد.

 

وی با بیان این که ۱۲۰ خانه قرآنی روستایی و شهری در استان وجود دارد، افزود: ۶۵ مؤسسه قرآنی فعال نیز در استان مشغول فعالیت هستند.

 

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد: مؤسسات و تشکل های دیگری در استان مشغول فعالیت هستند و برای ثبت شدن و شناسنامه دار بودن باید مراجعه کنند.

 

وی دریافت مجوز برای مؤسسات را امری مهم در جهت حمایت سازمان دارالقرآن کریم از آن ها دانست و بیان داشت: باید مؤسسات به این سمت تشویق شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از برگزاری برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: ویژه برنامه محافل انس با قرآن، جزء خوانی و تفسیر قرآن برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این که این برنامه ها از سوی تشکل های قرآنی مردمی برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر در طرح های آموزشی، ترویجی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی در پایان با اشاره به ساخت ۳۲۰ خانه عالم در لرستان عنوان داشت: بیش از ۶۴۰ روحانی در طول سال فعالیت تبلیغ را بر عهده دارند و افزون بر آن مبلغان غیر بومی در مناسبت های گوناگون اعزام می شوند./9459/203/ب2

ارسال نظرات