۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۲۹۹۲۹
رییس پارلمان صهیونیستی:

باید بیشترین بهره را از توافق هسته‌ای ایران ببریم

رییس پارلمان رژیم صهیونیستی در دیدار با هیأت اعزامی کنگره آمریکا به اراضی اشغالی تاکید کرد باید تا جایی که ممکن است از توافق هسته‌ای ایران استفاده کرد و بهره برد.
رئیس کنست

به گزارش خبرگزاری رسا، هیات اعزامی کنگره آمریکا به فلسطین اشغالی در دیدار با مقامات صهیونیستی،‌ بر تداوم همکاری‌ها و حمایت‌های واشنگتن از تل‌آویو تاکید کردند.

 

6 عضو کنونی و سابق کنگره آمریکا به نام‌های «جو ویلسون»،‌ «استیون پالازو»،‌ «رندی نئوگبائر»،‌ «بیلی لانگ»، «جان لارسون» و «مایک راجرز» برای انجام سفر و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی بسر می‌برند.

 

به گزارش «جوئیش پرس»، «یولی ادلشتین» رییس پارلمان رژیم صهیونیستی در دیدار با این هیات کنگره آمریکا که به حمایت از رژیم صهیونیستی شهرت دارند،‌ گفت: «ما از شما به خاطر کمک‌ها و تلاش‌هایتان برای امنیت اسرائیل قدردانی می‌کنیم».

 

رییس این هیات اعزامی کنگره به اراضی اشغالی،‌ در دیدار با اعضای ارشد کنست تصریح کرد: «نیاز اسرائیل به امنیت، مشخص است و هیچ اختلاف و بحثی در این باره نیست. ما به کمک به شما در این موضوع ادامه خواهیم داد»

 

رییس پارلمان صهیونیستی در این دیدار با اشاره به «تهدید ایران» و توافق هسته‌ای گفت: «آنچه اکنون باید انجام دهیم، آن است که تا آنجا که ممکن است از توافق امضا شده با ایران استفاده کنیم و همچنین با توجه به آنکه اگر تنها یک درصد پولی که به دست ایران می‌رسد به حزب الله داده شود، باز هم مبلغ زیادی خواهد بود، باید تا حد ممکن مانع آن شویم»./982/ب102/د

ارسال نظرات