۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۲۹۹۵۲
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

حفظ خط امام راحل بدون آشنایی با کلام و خط ایشان ناممکن است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر شناخت امام از طریق کلام ایشان، حفظ خط امام بدون آشنایی با کلام و خط ایشان نا ممکن دانست.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح اصول اخلاقی و مدیریتی حضرت امام (ره) پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) در کنار مسائل عظیم مدیریتی مملکت و جهان اسلام حتی برای جواب دادن به نامه یک کودک هم وقت تنظیم می‌کردند که این بیانگر سطح بالای مدیریت بنیانگذار انقلاب است.
 

وی به جایگاه والای حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: با توجه به توصیه های حضرت امام خمینی (ره) در زمینه مدیریت اسلامی تصریح کرد: می توان با استفاده از این رهمنودها، راه توسعه و پیشرفت جامعه را سریعتر طی کرد.
 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر شناخت امام از طریق کلام ایشان، حفظ خط امام بدون آشنایی با کلام و خط ایشان نا ممکن دانست.

 

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علیرغم اینکه ما در سطح کلان در پی وحدت جهان اسلام و حتی مستضعفان جهان در سراسر کره خاکی هستیم، عده ای در یک شهر ایجاد دودستگی می‌کنند و وحدت و یک‌پارچگی مردم را زیر سوال می‌برند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بازی‌ها و بروز اختلافات از سوی کسانی است که می‌خواهند به نان و نوایی برسند گفت: نگذارید استعدادها و عواطف آسیب ببیند، این افراد چه زمانی می‌خواهند دست از این تخریب‌ها بردارند.

 

امام جمعه بندرعباس در ادامه افزود: فرزندانی نیز از این استان در استان‌های دیگر مشغول کار و خدمت هستند بدون کوچکترین کنایه و تخریبی، همانطور که استان سمنان از اول انقلاب نیروهای زیادی از جمله دو رییس جمهور، رییس قوه قضاییه و...را داشته اما حتی یک استاندار بومی نداشته است.
 

وی در ادامه، با اشاره به بیش از 6سال و نیم خدمت صادقانه محمد شکاری رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی گفت: تا کی با فضای مدیریتی استان این طور بازی می‌شود؟ چرا باید وی در هنگام رفتن بگوید من "لِهستانم" و مرا له کردند. 
 

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه این رفتارها از ناحیه مردم نیست تصریح کرد: افرادی با هدف رسیدن به نان و نوا، گردانندگان این بازی هستند.
 

 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگانبا اشاره به حساسیت بالای مجموعه بهداشت و درمان را به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت انسان گفت: این مهم انتظارات را از این مجموعه افزون می‌کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  کسانی که در جامعه با از بین بردن اتحاد در پی تبدیل کردن "ما " به من ، او ، تو  وآنها هستند تنها منافع پلید خود را دنبال می‌کنند و درد مردم را ندارند تاکید کرد: نخبگان هرمزگانی اجازه ندهند تا برخی‌ها فضای مدیریتی استان را برای رسیدن به منافع شخصی دچار دودستگی کنند./851/202/ب3

ارسال نظرات