۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۳۰۷۰۲
رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد؛

لزوم تشکیل جبهه های متحد داخلی در برابر جبهه کفر

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به لزوم تشکیل جبهه های متحد در برابر جبهه کفر در داخل کشور، گفت: جبهه باز پیش روی ما در آن سوی مرزها، می طلبد تا ما نیز جبهه واحدی در این سوی مرزها تشکیل داده و برای مقابله با آنها از هر نقطه ای، برنامه ای جداگانه داشته باشیم.
حجت الاسلام خاموشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی کل کشور، امروز در همایش بزرگ طلایه داران تبلیغ در زنجان، با اشاره به طرح مقوله جهاد کبیر از سوی رهبر انقلاب گفت: در ادبیات اسلامی دو نوع جهاد مطرح است که عبارت است از جهاد اکبر و جهاد اصغر؛ اما رهبر انقلاب در سخنان اخیر خود نوع جدیدی از جهاد به نام جهاد کبیر را عنوان کرده و روش آن را حضور در عرصه های علمی و نرم افزاری و مقولاتی از این دست اعلام کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش های گسترده دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان بدو شکل گیری این انقلاب، توطئه های فراوانی را برای نابودی آن طرح ریزی کرده اند که به لطف الهی از همه آن بحران ها عبور کردیم، پس کسی که خیال می کند دشمن منافع ما را در نظر می گیرد؛ دچار نوعی اشتباه محاسباتی است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به جدیدترین نقشه دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران، افزود: تحریم های مالی و اقتصادی جدیدترین توطئه دشمنان است که البته مدت زمان زیادی است آن را به کار گرفته و از آن برای نابودی ایران اسلامی استفاده می کنند که قطعا این آخرین توطئه آنها نیز نخواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف قرآن کریم، تأکید کرد: دشمن از هیچ فرصتی و از هیچ نقطه ای برای ضربه زدن به اسلام که امروز این جنگ، تبدیل به یک جنگ نرم شده است، فرو گذار نخواهد بود و اگر هم نتوانست اسلام و قرآن را نابود کند قطعا در پی تحریف آن خواهد بود که نتیجه عینی آن داعش است.

 

رییس کل تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با اشاره به آسیب شبکه های اجتماعی بین جوانان، گفت: حضور گسترده جوانان در شبکه های اجتماعی قطعا باید با نظارت کافی مسؤولان صورت گیرد، چرا که طبق اقرار خود غربی ها و سازندگان این شبکه های اجتماعی، تنها هدفشان آنالیز تفکرات جوانان ایرانی است که قطعا در ادامه برای آن برنامه ریزی هایی خواهند داشت.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم تشکیل جبهه های متحد در برابر جبهه کفر در داخل کشور، اظهار داشت: جبهه باز پیش روی ما در آن سوی مرزها، می طلبد تا ما نیز جبهه واحدی در این سوی مرزها تشکیل داده و برای مقابله با آنها از هر نقطه ای، برنامه ای جداگانه داشته باشیم./949/202/ب2

ارسال نظرات