۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۴۳۱۵۷۱

حزب الله عملیات مجاهدان فلسطینی در تل آویو را تبریک گفت

حزب الله لبنان از عملیات نیروهای مقاومت در مرکز تل آویو به عنوان دلیلی قاطع بر پایبندی ملت فلسطین به گزینه مقاومت یاد کرد.
حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور پیامی عملیات مقاومتی مجاهدان فلسطینی در تل آویو که به هلاکت 4 صهیونیست و جراحت 10 تن  دیگر انجامید را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: عملیات قهرمانانه مجاهدان فلسطین در مرکز تل آویو نشان داد که ملت فلسطین به مقاومت به عنوان تنها راه آزادی کامل سرزمین اشغالی از لوث صهیونیست ها پایبند است.

 

حزب الله افزود: این عملیات تأکید کرد که ظلم و ستم و فشار صهیونیست ها و حامیان آنها در منطقه و جهان نمی تواند عزم فلسطینیان را تحت تاثیر قرار داده و آنان را به سوی عقب نشینی از حقوق راسخ خود و به فراموشی سپردن تاریخشان سوق دهد و همواره به آینده ای بدون حضور رژیم صهیونیستی تفکر می کنند.

 

این حزب تصریح کرد: به نیروهای مقاومت به دلیل این عملیات قهرمانانه درود می فرستیم و از ملت های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان می خواهیم به شیوه های مختلف به ویژه در زمینه های مالی و رسانه های و سیاسی به حمایت از ملت فلسطین پرداخته تا بتوانند به مقاومت و انتفاضه تا تحقق اهداف مشروع خود و اخراج اشغالگران دست یابند.

 

گفتنی است در اثر تیراندازی دو جوان فلسطینی در شهر تل‌آویو در نزدیکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیده و 10 تن دیگر زخمی شدند./980/ب903/د

ارسال نظرات