۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۳۲۲۸۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

 حمایت از جبهه مقاومت اسلامی ضامن امنیت کشور است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که آرامش و امنیت کشور مرهون مجاهدت رزمندگان مدافع حرم است، گفت: حمایت از جبهه مقاومت اسلامی ضامن امنیت کشور است.
مدافعان حرم 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه ستاد حمایت و پشتیبانی از مدافعان حرم با تأکید بر ضرورت پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی اظهار داشت: شکست جبهه مقاومت در سوریه و عراق، شکست نظام اسلامی ایران محسوب می شود.


وی با تأکید بر این‌که آرامش و امنیت کشور مرهون مجاهدت رزمندگان مدافع حرم است، گفت: حمایت از جبهه مقاومت اسلامی ضامن امنیت کشور است، به عبارت دیگر حمایت از مدافعان حرم امنیت انقلاب اسلامی ایران را تضمین می کند، هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی مسؤول است.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که حمایت از جبهه مقاومت همان حمایت از مقدسات شیعه و حرمین اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: مجاهدت مدافعان حرم در سوریه و عراق، حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی بوده و مردم باید همانند پشتیبانی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس از مدافعان حرم نیز پشتیبانی کنند.


وی با اشاره به وضعیت معیشتی نامناسب مردم سوریه یادآور شد: مردم جنگ دیده سوریه و مدافعان حرمین شریف هم اکنون نیازمند یاری مردم هستند تا بتوانند علاوه بر اینکه از مقدسات شیعیان دفاع کنند، با عزمی راسخ در راستای حفظ امنیت مرزهای انقلاب اسلامی قدم بردارند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی در قبال سفره‌های خالی جنگ‌دیدگان سوریه مسؤول هستند، افزود: ماه مبارک رمضان همیشه فرصتی برای کمک به نیازمندان بوده و در این ماه بر حمایت از ایتام و خانواده های نیازمند تاکید شده است.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که آموزه های دین مبین اسلام همیشه از تفکر فراملی و فرامرزی برخوردار است، یادآور شد: کمک به نیازمندان در جامعه اسلامی محدود به همسایگان و نزدیکان نبوده، بلکه دست گیری از تمامی نیازمندان در کشورهای همسایه و سایر نقاط جهان است.


وی خواستار مشارکت رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ در جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی شد و گفت: برای جلب مشارکت عموم مردم به ویژه خیرین بایستی از معتمدان محلات استفاده شود، ضمن این‌که علما و روحانیان حوزوی نیز در منابر و مجالس ماه رمضان، بر این مهم تأکید خواهند داشت./935/202/ب3

 

ارسال نظرات