۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۳۲۳۲۲
حجت الاسلام حشمتی مطرح کرد؛

حرکت به سوی «فهم قرآني» شعار امسال نمايشگاه قرآن

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: بيست و چهارمين نمايشگاه قرآني حاصل تلاش سازمان ها و مؤسسات مردمي است و شعار امسال نمايشگاه حرکت به سوی «فهم قرآني» است.
حجت الاسلام محمدرضا حشمتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن وعترت وزارت ارشاد در مراسم افتتاحيه بيست و چهارمين نمايشگاه بین المللی قرآن کریم كه عصر دوشنبه 24 خرداد ماه در مصلاي تهران برگزار شد با اشاره به اينكه در ماه ميهماني خدا هستيم، اظهار داشت: به درگاه خداوند متعال شكرگزاريم كه اين توفيق را به ما داده است كه جشن باشكوهي اجرا كنيم كه هنرمندان، حافظان قرآني، قاريان و نويسندگان ... در آن حضور دارند.

 

وي ادامه داد: بيست و چهارمين نمايشگاه قرآني حاصل تلاش سازمان ها و مؤسسات مردمي است و شعار امسال نمايشگاه حرکت به سوی «فهم قرآنی» است، در اين راستا سخنان رهبري و شعار ديگر انديشمندان نیز نهضت فهم قرآن است و به همین منظور شعار اين نمايشگاه نيز بر همين پايه گذاشته شده است.

 

حجت الاسلام حشمتی با بيان اينكه بايد از صاحبان اثر، فعالان قرآني و تمام كساني كه براي اين نمايشگاه تلاش كرده‌اند تشكر ويژه‌اي كنيم خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه وزارت علوم و تحقيقات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت كار، وزارت ورزش، دفتر مراجع تقليد، شبكه قرآن، راديو قرآن، رسانه‌ها، مطبوعات، موسسات قرآني، آستان قدس رضوی و عبدالعظيم حسني، بيمه آرمان و بانك صادرات تشكر ويژه کرد، همچنین نمايشگاه امسال داراي ٦٠٠ غرفه و بازار فروش است و حدود بيست كميته وظيفه پشتيباني اين نمايشگاه را بر عهده دارند.

 

در پايان سخنان حجت الاسلام حشمتي از اثر «قطره‌اي از دريا» به نويسندگي حجت الاسلام حميدي‌زاده گيوي كه شرحي بر نهج البلاغه امام علي(ع) است با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد، حجت الاسلام حشمتي و جمعی از فعالان عرصه قرآن رونمايي شد، اين اثر شامل ١٢جلد است كه در اين مراسم از ٧ جلد آن رونمايي به عمل آمد./816/202/ب2

ارسال نظرات