۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۳۲۸۳۲
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت خبر داد؛

آغاز دور جديد ثبت نام هاي عتبات عاليات / افزايش دو برابري اعزام به سامرا

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت از آغاز دور جديد ثبت نام هاي سفر زيارتي عتبات عاليات خبر داد و گفت: در اين دوره، اعزام به سامرا افزايش دو برابري خواهد داشت.
محسن نظافتي، مديركل عتبات سازمان حج و زيارت

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن نظافتي، مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در گفتگویی گفت: متقاضيان سفر به عتبات عاليات براي اعزام هاي 13 تير ماه لغايت 25 مرداد ماه امسال مي توانند از امروز براي اين سفر زيارتي ثبت نام كنند.


وي در اين باره افزود: متقاضيان براي ثبت نام قطعي در كاروان ها مي توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زيارتي سراسر كشور و يا مراجعه به سامانه www.atabat.org.ir اقدام کنند.

 

نظافتي با بيان اينكه در اين دوره افزون بر زائران عادي، دانشجويان نيز به عتبات اعزام مي شوند، توضيح داد: سفرهاي اين دوره در قالب بسته هاي 4، 5 ، 6 و 7 روزه و در برخي استان ها 12 روزه و بصورت هوايي و زميني خواهد بود و سفرها در قالب بسته هاي معمولي و ارزان قيمت ارائه شده است.

 

اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت بيان كرد: در دوره جديد، ميزان اعزام ها به سامرا دو برابر افزايش مي يابد و با توجه به استقبال زائران با تلاش براي فراهم آوردن امكانات اقامتي و پاركينگ در آينده شاهد افزايش بيشتر اعزام ها به سامرا خواهيم بود.

 

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در خصوص اعزام هاي عتبات در ماه مبارك رمضان گفت: امسال استقبال متقاضيان از سفرهاي ماه مبارك رمضان بيشتر از گذشته بود و در نيمه دوم ماه مبارك شاهد افزايش ظرفيت اعزام ها بيشتر از سال هاي قبل خواهيم بود.

 

وي در خصوص سفرهاي عتبات ماه رمضان توضيح داد: در بسته هاي سفر 14 شبه زائران 10 شب در كربلا، سه شب در نجف و يك شب در كاظمين و سامرا خواهند بود و در بسته هاي 21 شبه، زائران 10 شب در كربلا، 10 شب در نجف و يك شب در كاظمين و سامرا اقامت خواهند داشت./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات