۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۳۲۸۸۹
آیت الله حکیم تاکید کرد؛

ضرورت ارتباط دانشجویان با حوزه‎های علمیه

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از دانشجویان خواست که ارتباط خود را با حوزه‎های علمیه تقویت کنند و از مسیر صحیح اسلامی خارج نشوند.
حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف، روز گذشته با جمعی از علما، طلاب، اساتید حوزه‎های علمیه و دانشجویان دانشگاه بابل دیدار و گفت‎وگو کرد.

 

وی در دیدار بر ضرورت گسترش محبت، همدلی و دوستی بین جامعه اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان باید مراقب زرق و برق شعار و سخنان توخالی باشند که از ارزش و فرهنگ‎های اسلامی، قرآنی، سنت نبی اکرم (ص) و سیره معصومان (ع) به دور است.

 

این مرجع تقلید بر تقویت رابطه دانشجویان با حوزه‎های علمیه تاکید کرد و افزود: جوانان و دانشجویان باید سخنان و توصیه‎های مراجع تقلید را برای دوستان و هم‎نوعان خود نقل و از دروس حوزه‎های علمیه نیز بهره ببرند.

 

باید حرمت اماکن مقدس حفظ شود

 

حضرت آیت الله حکیم همچنین در دیدار نمایندگان، مسؤولان و خادمان مسجد سهله و مرقد میثم تمار با آرزوی موفقیت برای همه خدمتگزاران در اماکن مقدسه خاطرنشان کرد: کار خیر و خدمت رسانی در اماکن مقدس از توفیقات الهی است و همه دست اندرکاران در امامزادگان و اماکن متبرکه باید تلاش کنند تا به بهترین شکل ممکن، حرمت این اماکن مقدس حفظ شود.

 

وی ادامه داد: دست اندرکاران مرقدها و زیارت گاه ها باید به گونه ای عمل کنند که این مکان‎های مقدس وسیله‎ای برای آشنایی  زائران با دین، معارف و سیره اهل بیت (ع) باشد./994/ب902/د

ارسال نظرات