۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۳۲۹۶۴

برجام آنگونه که هست در خط حزب‌الله سی و هفت

سی و هفتمین شماره هفته نامه خط حزب‌الله با یادداشتی به مناسبت سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم و ایام فتنه ۸۸ با عنوان از «انقلاب رنگی» تا نقشه برای «تبعیت‌سازی» منتشر شد.
انقلاب رنگی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه­ ای، سی و هفتمین شماره هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با یادداشتی به مناسبت سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم و ایام فتنه ۸۸ با عنوان "از «انقلاب رنگی» تا نقشه برای «تبعیت‌سازی»" منتشر شد.
 

در این شماره همچنین به دلیل اهمیت فوق‌العاده بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام درباره برجام برگزیده‌ای از بخش‌های مرتبط با این موضوع به همراه جدول بدعهدی‌ها و نقش مخرب آمریکا از دیدگاه رهبر انقلاب با عنوان "برجام آنگونه که هست" منتشر شده است.
تصویر ویژه این شماره به حضور آیت‌الله خامنه‌ای در زمان ریاست‌جمهوری در مزرعه‌ی یک خانواده‌ی شهید در روستای فردو و دروی گندم توسط ایشان اختصاص پیدا کرده است.

 

خط حزب‌الله سی و هفتمین شماره خود را به ارواح طیبه به ارواح مطهر ۱۷۵ شهید غواص و همه شهدای عملیات کربلای ۴ تقدیم کرده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

 

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

برای دانلود دریافت "خط حزب‌الله" نسخه تابلو اعلانات؛  (A۴)نسخه‌ی مطالعه |(A۳)دریافت نسخه‌ی چاپ کلیک کنید./998/د102/ق

 

ارسال نظرات