۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۴۳۲۹۷۷
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

تضعیف ولایت فقیه جایگاه انقلاب را به مخاطره می اندازد

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به اینکه تضعیف ولایت فقیه جایگاه اسلام و انقلاب را به مخاطره خواهد انداخت، گفت: امروز ولایت فقیه بدون هیچ نقطه ضعفی همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته است.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی، استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: طلاب با ورود به حوزه های علمیه قدم در مسیر انبیا و اولیاء الهی نهاده اند که به موجب این حرکت انقلابی جزء سربازان حضرت حجت (عج) محسوب می شوند.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حماسه آفرینی جامعه روحانیت که در رأس آن ها امام خمینی(ره) بود سبب به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شد.

 

وی گفت: روحانیان با عمل صالح و تسلیم در برابر دستورات حق از رسالت خود پاسداری کردند و با ایجاد کرامت و خودباوری به مردم ایران، به احیای اسلام و اصلاح جامعه اسلامی کمک بسزایی کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی یادآور شد: حضور شهید بهشتی و استاد مطهری در مسائل نظامی و سیاسی مملکت تحولی شگرف در دیدگاه مردم نسبت به جامعه روحانیت ایجاد کرد و همچنین نقش روحانیت را در راستای ترویج و نشر آموزه های دین برجسته تر کرد.

 

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: انقلاب اسلامی توقع را از روحانیت تغییر داد و گرایش مردم را نسبت به بانی اسلام و روحانیت را دو چندان کرد.

 

وی با اشاره به بخشی از استراتژی های دشمنان علیه مسلمانان بیان داشت: بزرگترین مؤسسه شیعه شناسی توسط رژیم صهیونیستی در تل آویو اداره می شود و در حال رقم زدن تدابیری در جهت تضعیف ولایت فقیه می باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی ولایت فقیه را بالاتر از تمام فروع دین دانست و عنوان داشت: تضعیف ولایت فقیه جایگاه اسلام و انقلاب را به مخاطره خواهد انداخت، امروز ولایت فقیه بدون هیچ نقطه ضعفی همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته است.

 

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: بیداری اسلامی به ظهور حضرت حجت (عج) ختم می شود، روحانیان بسترهای ایجاد قیام اصلی را فراهم کنند.

 

این مسؤول در پایان با اشاره به رساله علمیه و عملیه روحانیان ابراز داشت: تبلیغ و نشر دین توسط مروجان و سربازان حضرت حجت (عج) جامعه اسلامی را به زمان ظهور نزدیک تر خواهد کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات