۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۳۳۳۱۵
امام جمعه همدان:

امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: اگر امروز رزمندگان نظام اسلامی در عراق و سوریه نبودند امروز اهد درگیری با تکفیری ها در شهرها و مرزهای نظام اسلامی بودیم و امنیت امروز ما مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.
امام جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الین طه محمدی امام جمعه همدان در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به شهید و شهادت در جامعه گفت: رسانه ها، روحانیت و همه مسؤولان فرهگی باید در زمینه ترویج جهاد و شهادت تلاش کنند.

 

امام جمعه همدان به لزوم بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی است و لازم تا افراد در این ماه تمام اهتمام خود را برای جلب رضای الهی به کار گیرند.

 

وی با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت یک امر مهم و تأثیر گذار در جامعه است که نهادینه کردن آن در جامعه سبب سعادت افراد می شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: یکی از مواردی که همه افراد باید رعایت کنند توجه به خانواده شهدا و حل مشکلات و موانع آنها است چرا که توجه به آنها جامعه را از بسیاری از آسیب ها مصون می دارد.

 

وی در ادامه رسیدگی به امور خانواده شهدا را فراتر از امور معیشتی توصیف کرد و گفت: توجه به خانواده های شهدا فقط در اشتغال و مسکن نیست بلکه همه امور را شامل می شود.

 

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه باید در جامعه متناسب با تخصص افراد به آنها کاره مختلف محول شود گفت: باید این مطلب را دانست که لزوما هر فرزند شهیدی متخصص در یک کار نیست و شایسته سالاری و توجه به تخصص افراد باید ملاک قرار گیرد.

 

وی در پایان یادآور شد: اگر امروز رزمندگان نظام اسلامی در عراق و سوریه نبودند امروز شاهد درگیری با تکفیری ها در شهرها و مرزهای نظام اسلامی بودیم و امنیت امروز ما مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است./979/202/ب3

ارسال نظرات