۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۳۳۴۶۵
علما و طلاب بحرینی ساکن قم:

جان خود را در راه شیخ عیسی قاسم فدا می‎کنیم

علما و طلاب بحرینی ساکن قم نسبت به تعرض آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم هشدار داده و اظهار داشتند که جان خود را در راه دفاع از رهبر شیعیان بحرین تقدیم خواهند کرد.
آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، علما و طلاب بحرینی ساکن شهر مقدس قم با صدور پیامی حمایت قاطع خود را از آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرده و هجمه علیه رهبر شیعیان بحرین را اعلام جنگ علیه دین و مذهب خواندند.

 

در این پیام آمده است: فقها دژ اسلام و حامیان دین به شمار می آیند و هجمه علیه بزرگترین عالم بحرین به معنای اعلام جنگ علیه دین و مذهب است. ما جان و گرانبهاترین دارایی خود را در راه آیت الله شیخ عیسی قاسم فدا خواهیم کرد.

 

علما و طلاب بحرینی تأکید کردند که آل خلیفه باید از هرگونه تعرض به شیخ عیسی قاسم برحذر باشد چرا که ملت بحرین آماده دفاع همه جانبه از رهبر خود را دارند.

 

آنان همچنین در پیامی دیگر، نسبت به تلاش آل خلیفه برای تسلط بر حقوق شرعی شیعیان هشدار داده و افزودند: مسائل دینی کاملا از دولت مستقل بوده و هیچ دولتی حق ندارد در شریعت اسلامی دخالت کند.

 

در ادامه این پیام آمده است: تجاوز به حقوق شرعی به معنای جنگ نظام علیه دین و مسلمانان است و پیامدهای ناگواری به دنبال خواهد داشت. ما حمایت قاطع خود را از پیام علمای بحرین درباره حقوق شرعی و خمس اعلام کرده و از ملت می خواهیم با قدرت در کنار علما بایستند تا خاری در چشم کسانی باشیم که درصدد بازی با دین و تجاوز به حرمت های مسلمانان هستند.

 

گفتنی است در حالی که آل خلیفه، شیخ عیسی قاسم را به حمایت از تروریست ها متهم کرده بود، ساعتی پیش تابعیت رهبر شیعیان بحرین از سوی وزارت کشور لغو شد./980/ب902/د

ارسال نظرات