۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۶۴۳
امام جمعه پلدختر:

مفسدان اقتصادی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

امام جمعه پلدختر فساد اقتصادی را از عوامل مهم جلوگیری از تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: مهم ترین وظیفه دستگاه قضا برخورد قاطعانه با آنان است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، ظهر امروز، در دیدار با رؤسا، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان پلدختر با تبریک قوه قضاییه گفت: مهم ترین وظیفه قوه قضاییه مبارزه با فساد و تبعیض است.

 

وی با بیان این که مفسدان اقتصادی از موانع مهم تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، افزود: برخورد با مفسدان اقتصادی راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را هموار می کند.

 

مبارزه با فساد اقتصادی را مهم ترین وظیفه قوه قضاییه است

 

امام جمعه پلدختر با تأکید بر برخورد قاطعانه قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی مردم خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد اقتصادی را مهم ترین وظیفه قوه قضاییه است.

 

امام علی تجسم بهترین الگو و سرمشق برای قضات است

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که بهترین قاضی در عرصه جغرافیایی عالم امام علی(ع) است، افزود: امام علی(ع) تجسم عینی عدل، عدالت، بهترین الگو و سرمشق قضات است.

 

وی در ادامه با یادآوری به این که احیای حقوق عامه مردم و گسترش عدل را از وظایف قوه قضاییه است، تصریح کرد: در این راستا قوه قضاییه با اجرای عدالت باید حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

 

امام جمعه پلدختر با تقدیر از اقدامات قوه قضاییه اظهار کرد: باید از ورود آسیب و خدشه به این دستگاه که با ورود افرادی که با واسطه گری و با عقیده ناصواب به دادگستری جلوگیری شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت حفظ اعتماد مردم به دستگاه قضا و عملکرد این نهاد گفت: اگر اعتماد مردم به دستگاه قضا تضعیف و یا مردم به عملکرد این نهاد بدبین شوند، به عرصه های دیگر نیز خدشه وارد می شود.

 

حجت الاسلام سوری  در پایان عملکرد دستگاه قضایی شهرستان پلدختر را خوب ارزیابی کرد و از زحمات کارکنان این دستگاه تقدیر و تشکر کرد./9459/203/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات