۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۴۳۴۷۳۵
حجت‌الاسلام رسایی در گفت‌وگو با رسا:

روحیه اشرافی گری در دولت سبب سوء استفاده برخی مدیران از خلاءهای قانونی شده است

نماینده سابق مجلس با تأکید بر این‌که روحیه اشرافی گری در دولت سبب سوء استفاده برخی مدیران از خلاءهای قانونی شده است، اظهار داشت: متأسفانه ضعف نظارتی دولت سبب شد برخی از این مدیران از این خلاء ها استفاده کرده و برای خود حقوق های کلان و مزایای سنگین را تعریف کنند.
حجت الاسلام رسایی

حجت‌الاسلام حمید رسایی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با برخورد جدی دولت با مدیران و مسؤولان متخلف، گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی در دولت نوعی ضعف مدیریت و نظارت دستگاه‌های ذیربط را می‌رساند.

 

وی در ادامه با تأکید بر این‌که روحیه اشرافی گری در دولت سبب سوء استفاده برخی مدیران از خلاءهای قانونی شده است، اظهار داشت: متأسفانه ضعف نظارتی دولت سبب شد برخی از این مدیران از این خلاء ها استفاده کرده و برای خود حقوق های کلان و مزایای سنگین تعریف کنند.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر دولت بخواهد با این مسأله برخورد داشته باشد و آن را اصلاح کند باید روحیه اشرافی گری در درون دولت را اصلاح کند که این روحیه از شخص رییس جمهور تا کابینه، تیم وزرا که برخی از آنها سرمایه های 1000 میلیاردی در اختیار دارند و همچنین مدیران سازمان‌های دولتی و کسانی که با این‌ها ارتباط دارند وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام رسایی با تأکید بر این‌که متأسفانه این دولت، دولتی اشرافی گر و اهل بریز و بپاش است، تصریح کرد: دولت باید با متخلفین در یک فاصله زمانی معقول برخورد کند که یکی از روش‌های آن عزل این افراد است و همچنین همه پول‌های که از سوی این متخلفین دریافت شده است به بیت المال برگردد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دولت اگر به دنبال بازسازی چهره خود است باید این برخورد و عزل متخلفین را اعلان عمومی کند تا مردم در جریان امور قرار گیرند و اگر این مسأله این روند را پیدا نکند، دستگاه قضا وظیفه دارد به طور جدی پیگیری کند.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این فیش‌های حقوقی بار دیگر ثابت کرد که ادعای دولت مبنی بر خالی بودن خزانه ادعای کذبی بیش نیست و این ادعا مصرفی جز قانع کردن دیگران برای مذاکره با آمریکا نداشته است./922/ت302/ج

 

 

 

ارسال نظرات