۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۵
کد خبر: ۴۳۴۸۰۷
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

تلاوت قرآن همراه با تبعیت از اهل بیت منجر به خداشناسی می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کس قرآن را بفهمد قطعأ انبیای معصومین علیهم السلام را نیز می فهمد و درک خواهد کرد، تلاوت قرآن توأم با تبعیت از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام منجر به خداشناسی می شود.
آیت الله نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم احیای لیالی قدر با حضور عموم مردم در مسجد عماد الدوله کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین امان الله نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: شب قدر از هزار ماه برتر است و اگر انسان توفیق به معرفت لیله القدر داشته باشد می تواند معرفت خدا را درک کند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عالی ترین راه درک لیله القدر معرفت به سیره ولی الله است، شناخت پیامبر اکرم (ص) منجر به شناخت خداوند می شود.

 

وی در ادامه افزود: آیینه تمام قدر رسول خدا، حضرت امیرمؤمنان (ع) است که می توان از راه شناخت قرآن به عظمت و جایگاه والای ائمه اطهار علیهم السلام دست یافت.

 

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان داشت: عالی ترین و بی بدیل ترین راه شناخت رسول خدا و حضرت علی (ع) شناخت سیره عملی آن ها و توجه به آیات قرآن کریم است.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: هر کس قرآن را بفهمد قطعأ انبیای معصومین علیهم السلام را نیز می فهمد و درک خواهد کرد، تلاوت قرآن توأم با تبعیت از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام منجر به خداشناسی می شود.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه عوامل هستی با تبعیت از قرآن صورت می پذیرد ابراز داشت: تبعیت و فرمانبرداری از قرآن کریم نشان دهنده ارادت و تبعیت از ائمه اطهار علیهم السلام است.

 

وی در پایان گفت: حضرت علی (ع) از بی نظیر ترین شخصیت های عالم است که نه تنها مسلمانان بلکه کمونیست ها علی (ع) را نسخه شفابخش عالم بشریت می دانند و در باب فضیلت امیرمؤمنان(ع) مطالبی را به رشته تحریر درآورده اند./202/857/ب1

ارسال نظرات