۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۴۳۵۳۴۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل مطرح کرد؛

لزوم حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به لزوم حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، گفت: حجت الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی، مسؤول مجتمع فرهنگی و امام جماعت مسجد بلال صدا و سیما، سخنران ویژه مراسم روز قدس اردبیل است.
حجت الاسلام ولي نظرپور، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در اردبیل، گفت: ملت ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور قاطع در راهپیمایی روز جهانی قدس توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به زباله دان تاریخ می فرستند.

 

وی با اشاره به اهداف پنهان اسرائیل در منطقه و جهان، افزود: رژیم جعلی اسرائیل و استکبار جهانی تنها به تصاحب سرزمین های فعلی بسنده نمی کنند بلکه از این تصاحب اهداف دیگری دارند.

 

حجت الاسلام نظرپور تصریح کرد: هدف اصلی رژیم صهیوینیستی بسیار گسترده تر از سرزمین های غصبی فعلی بوده و هدف اصلی آنها تصاحب جهان اسلام است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: آمریکا و اسراییل با ایجاد و تقویت گروه های تکفیری در منطقه در صدد انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین هستند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور اگاهانه در راهپیمایی امسال توطئه های استکبار را نقش بر آب می کنند.

 

حجت الاسلام نظرپور با اشاره به زمان و مسیرهای حرکت راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مراسم روز قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه از ساعت 11 آغاز می شود.

 

وی افزود: امسال حجت الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی، مسؤول مجتمع فرهنگی و امام جماعت مسجد بلال صدا و سیما، سخنران ویژه مراسم روز قدس اردبیل است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، بیان داشت:  مسیر  راهپیمایی در دارالارشاد اردبیل برای برادران از ایستگاه سرعین تا میدان مصلای و برای خواهران نیز آغاز راهپیمایی از میدان شریعتی تا مصلای اردبیل اعلام شده است./937/203/ب2

ارسال نظرات