۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۳۵۴۸۸
امام جمعه شهر زنگی آباد:

شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مردم فلسطین است

امام جمعه شهر زنگی آباد با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت از مردم فلسطین است گفت: ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به اعتقادات دینی، پیام قرآنی و باورهای مذهبی ما، همه مومنان برادر هستند، از این رو اگر به مسلمانان و مستضعفان در جهان ظلم شود بر دیگر مسلمانان اهل ایمان واجب است که از آن ها حمایت کنند.
روز قدس

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه شهرستان زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس با توجه به اعتقادات دینی، پیام قرآنی و باورهای مذهبی ما، همه مومنان برادر هستند، از این رو اگر به مسلمانان و مستضعفان در جهان ظلم شود بر دیگر مسلمانان اهل ایمان واجب است که از آن ها حمایت کنند.

 

امام جمعه زنگی آباد اظهار داشت: مظلومین فلسطین 68 سال است که مورد ظلم جهان غرب قرار گرفته است و اسراعیل مانند غده سرطانی در این 68 سال مردم مظلوم فلسطین را آواره کرده است، بنابراین بر همه مردم واجب است که در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: در این 8سال گذشته طراحی سیاست های استکباری برای انحراف از موضوع فلسطین این است که با استفاده از گروه هایی همچون داعش، القائده و طالبان را راه اندازی کرده اند تا اذعان عمومی مسلمانان را از مسئله اشغال فلسطین و سرزمین بیت المقدس متوجه درگیری داخلی خود کنند، متاسفانه امروزه بخش عظیمی از جهان اسلام درگیر این موضوع هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیم سیفی یادآور شد: عربستان و ترکیه به شکل رسمی اعلام کردند که حاضر هستند با رژیم صهیونیستی وارد مذاکره و صلح شوند و آنان را به رسمیت بشناسند.

 

امام جمعه زنگی آباد ادامه داد: این شمشیری است که غربی ها به دست ترکیه، عربستان و گروه های تکفیری به قلب اسلام وارد می کنند، لذا انشاالله با بیداری مسلمانان این شمشیر به خودشان ضربه می زند.

 

وی افزود: جریان های تکفیری نقش ستون پنجم آمریکا را دارد، بنابراین در راستای سیاست های آمریکا و غرب حرکت می کنند و کاملا مشخص است که تمام تجهیزات، امکانات و پشتیبانی گسترده از طرف آمریکا و انگلیس صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام سیفی در پایان خاطر نشان کرد: این جریان ها عامل دست جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت است و به عنوان مدافعان رژیم صهیونیستی عمل می کنند، بنابراین از زمان شروع این درگیری ها اسراعیل بیشتر احساس امنیت می کند و کشته شدن مسلمانان به نفع رژیم صهیونیستی است، لذا ما امیدواریم با بیداری جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت به زودی شاهد سرنگونی و نابودی جبهه استکبار باشیم. ت/866/302/ب3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات