۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۳۶۸۰۴
به همت یک دانش‌آموز؛

فاطمیون میزبان هنگامه شدند

در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، این بار، مردم اصفهان به همت یک دانش‌آموز دبیرستانی، میزبان فیلم «هنگامه»، نخستین اثر داستانی درباره مدافعان حرم شدند.
هنگامه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از جشنواره مردمی عمار، در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، این بار، مردم اصفهان به همت یک دانش‌آموز دبیرستانی، میزبان فیلم «هنگامه»، اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم شدند.

 

علی زارعی، دانش آموز 17 ساله و مسئول این اکران، در این‌باره گفت: با توجه به موضوع جذاب فیلم که به عنوان اولین اثر داستانی درباره مدافعان حرم، فیلمی قابل قبول است و همچنین نوآوری در سبک اکران‌های جشنواره عمار که امکان نمایش در مساجد را فراهم آورده است، تصمیم گرفتیم این فیلم را در مسجد احمدیه اکران کنیم.

 

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های این مراسم، به صورت خودجوش و با کمک‌های مردمی تأمین شد، ادامه داد: این اکران با حضور نزدیک به 350 نفر از مردم محل و مسئولان شهر اصفهان برگزار شد که در نهایت از محل بلیت‌فروشی، 250 هزار تومان به دست آمد.

 

این دانش آموز افزود: خانواده شهیدان سید محمد سلمانی، سید احمد ترابی و دادمحمد رحیمی از شهدای لشکر فاطمیون هم مهمانان ویژه مراسم بودند که پس از پایان اکران فیلم، از آنان تقدیر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهمانان برنامه، مدافع حرمی بود که بعد از اکران فیلم، خاطراتی از جبهه نبرد حق علیه باطل در راه دفاع از حرم اهل بیت(س) بیان کردند که با استقبال مردم مواجه شد.

 

زارعی درباره بلیت‌فروشی در این برنامه بیان کرد: در طول برنامه درباره ضرورت حمایت از محصولات فرهنگی انقلابی برای مخاطبان توضیحاتی ارائه کردیم و بلیط فروشی را به پس از اکران فیلم موکول کردیم.

 

وی با بیان اینکه نداشتن منابع مالی باعث فرسودگی فعالان فرهنگی و تعطیلی فعالیتهای فرهنگی می‌شود، ادامه داد: پس از اکران فیلم از هزارتومان تا 10 هزارتومان فروش بلیط داشتیم و مردم بلیط ها را به قصد کمک به تولید محصولات فرهنگی انقلابی می‌گرفتند.

 

این دانش‌آموز در پایان اظهار داشت: تمام کارهای این مراسم توسط نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج احمدیه و مجموعه فرهنگی بصیرت صورت گرفت که هیچ تجربه ای در برگزار چنین مراسماتی با این حجم و این هزینه نداشتند اما به برکت خون شهدا، همه از برنامه رضایت داشتند./998/د102/ی

ارسال نظرات